Objete

El lloc web https://www.fundacionnaturgy.org/ (d’ara endavant, el “lloc web”) és titularitat de Fundació Naturgy (d’ara endavant, “Naturgy”). Aquest lloc web utilitza una tecnologia denominada “galetes” que permet recollir informació sobre l’ús que en feu.

Aquesta Política de galetes té per objecte informar-vos de manera clara i precisa sobre les galetes que s’utilitzen al nostre lloc web.

Què són les galetes?

Les galetes són petits arxius que es descarreguen a l’equip (ordinador, telèfon mòbil o un altre dispositiu amb accés online) quan visiteu una determinada pàgina web, amb la finalitat d’emmagatzemar informació relacionada amb la navegació que feu.

En general, les galetes poden servir per a finalitats molt diverses com, per exemple, reconèixer-vos com a usuari, obtenir informació sobre els vostres hàbits de navegació o personalitzar la forma en què es mostra el contingut del lloc web.

La instal·lació de galetes a l’equip requereix el vostre consentiment previ, llevat de les galetes tècniques, que estan exceptuades d’aquesta obligació, ja que són necessàries per al correcte funcionament i navegació al nostre lloc web.

Tipus de galetes i quines utilitzem al nostre lloc web

Hi ha diferents tipus de galetes en funció de l’entitat que les gestioni, de la finalitat a què es destini la informació obtinguda a través d’elles i del temps que romanguin activades a l’equip.

Al quadre que s’adjunta a continuació trobareu una descripció general dels diferents tipus de galetes que s’utilitzen més freqüentment, si bé el nostre lloc web pot no fer-les servir totes. Per això, sota del quadre us facilitarem informació detallada de quines són les que nosaltres utilitzem i les seves característiques concretes

Galetes que utilitzem en el nostre lloc web

El nostre lloc web utilitza galetes tècniques per a la instal·lació de les quals no cal obtenir el vostre consentiment.

Així mateix, el nostre lloc web utilitza altres galetes que requereixen el vostre consentiment previ per poder ser instal·lades. La informació que s’obté a través d’aquestes galetes pot ser utilitzada tant per Naturgy com pel titular de les galetes. A continuació, podreu trobar la informació relativa a les galetes esmentades:

Maneres d’atorgar, denegar o revocar el consentiment per a l’ús de galetes

Podeu atorgar o denegar el vostre consentiment per a la utilització de les galetes abans descrites a través del panell de configuració de galetes.

Una vegada atorgat el vostre consentiment a les galetes de tercers a través del panell de configuració de galetes, si posteriorment voleu eliminar-les, ho haureu de fer mitjançant les eines proporcionades pel navegador o, si escau, a través del sistema ofert pel titular de les galetes.

Així mateix, us informem que podeu bloquejar, deshabilitar o eliminar les galetes en qualsevol moment modificant la configuració del navegador.

Per a més informació, us recomanem que consulteu l’ajuda del navegador sobre com gestionar les galetes. A continuació us facilitem els enllaços a la informació sobre com gestionar l’ús de galetes dels navegadors utilitzats més comunament:

Transferències de dades a tercers països

Respecte de les dades obtingudes a través de galetes pròpies, aquestes són tractades dins de l’Espai Econòmic Europeu o en països que han estat declarats amb un nivell adequat de protecció.

Quant a les galetes de tercers, us podeu informar de les transferències a tercers països que, si escau, realitzen els tercers identificats en aquesta Política de galetes, a través dels enllaços facilitats abans a l’apartat “Observacions” del quadre en el qual descrivim les galetes que s’utilitzen en aquest lloc web.

Més informació sobre protecció de dades de caràcter personal

Us recomanem que consulteu la nostra Política de privacitat per obtenir més informació sobre el tractament de dades que realitzem, així com la forma d’exercir els vostres drets i reclamacions davant del delegat de protecció de dades de Naturgy i/o l’autoritat de control corresponent.

VII. CANVIS EN AQUESTA POLÍTICA DE GALETES

És possible que actualitzem la Política de galetes del nostre lloc web. Per això, us recomanem que reviseu periòdicament aquesta Política per estar convenientment informat sobre l’ús que fem de les galetes.