IMG_4159 (1)

Un reconeixement escolar per fomentar les vocacions STEM

La Fundació Naturgy posa en marxa la tercera edició del Certamen Tecnològic Efigy, corresponent al curs 2020-2021. La iniciativa, adreçada a alumnes de 3r i 4t curs d’educació secundària obligatòria de tot el territori espanyol, té per objectiu la promoció dels valors de l’eficiència energètica i el foment de les vocacions tecnològiques, des d’edats primerenques.

La participació en el certamen és gratuïta i proposa als alumnes que resolguin un repte que contribueixi a la millora del planeta, mitjançant l’eficiència energètica. Aquesta iniciativa didàctica tracta de motivar i generar consciència i interès per l’energia, alhora que reforça la capacitat d’investigació dels joves, desperta la seva curiositat i creativitat, i també facilita el treball en equip i les habilitats comunicatives.

La tercera edició celebrarà l’Acte de reconeixement, en streaming, el dimecres 12 de maig, de 12 a 14 hores.

Picture1Consulta las bases del concurs

Bases de participació

ico_correoMaterials entregables

• Inscripció i acceptació de les Bases.
  • E-poster.
  • Memòria del projecte.
  • Vídeo per a la votació popular.

El Certamen Tecnològic Efigy pas a pas

infografia_efigy_desktop_CA

Més informació i peticions

Si estàs interessat en el nostre Certamen Tecnològic Efigy, pots contactar amb nosaltres per:

Telèfon: 93 412 96 80 Adreça electrònica: certamenefigy@naturgy.com

ico_reconocimientos

Reconeixements

Projectemésinnovador

Projectemésrealitzable

Projectemésbencomunicat

Projecte més reconegut per l’audiència

ico_certificados

Certificats

La participació en el Certamen permet obtenir un certificat i un reconeixement econòmic per destinar a material escolar tecnològic

ico_avalado

Avalat

El Certamen disposa de l’aval de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), i del Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC)

Objectius didàctics:

• Fomentar la recerca en l’àmbit escolar mitjançant la identificació de problemes i l’estudi de la seva resolució.
  • Incidir en la importància de la bona comunicació en la recerca, mitjançant el foment de les habilitats comunicatives.
  • Facilitar recursos al professorat per treballar la tecnologia i les ciències naturals a l’aula.
  • Posar de relleu el treball científic que es fa a les aules de secundària.

Temàtiques i àrees de treball:

• Qualitat de l’aire a les ciutats.
  • Eficiència energètica.
  • nnovació energètica per als objectius de desenvolupament sostenible.
  • Mobilitat sostenible

Així van ser les edicions anteriors:

Resum del II Certamen Tecnològic Efigy
Resum del ICertamen Tecnològic Efigy