Un reconeixement escolar per fomentar les vocacions STEM

La Fundació Naturgy posa en marxa la quarta edició del Certamen Tecnològic Efigy, corresponent al curs 2021-2022. La iniciativa, adreçada a alumnes de 3r i 4t curs d’educació secundària obligatòria de tot el territori espanyol, té per objectiu la promoció dels valors de l’eficiència energètica i el foment de les vocacions tecnològiques, des d’edats primerenques.

La participació en el certamen és gratuïta i proposa als alumnes que resolguin un repte que contribueixi a la millora del planeta, mitjançant l’eficiència energètica. Aquesta iniciativa didàctica tracta de motivar i generar consciència i interès per l’energia, alhora que reforça la capacitat d’investigació dels joves, desperta la seva curiositat i creativitat, i també facilita el treball en equip i les habilitats comunicatives.

III Certamen Efigy

Ja pots veure la gala final de la III edició
del certamen,
celebrada el passat 12 de maig, aquí.
Boton_bases_participacion_CA

Així van ser les edicions anteriors:

Resum del III Certamen Tecnològic Efigy

Resum del II Certamen Tecnològic Efigy
Resum del I Certamen Tecnològic Efigy

El Certamen Tecnològic Efigy pas a pas

20210909_infografia_hitos_efigy_desktop_CA

Més informació i peticions

Si estàs interessat en el nostre Certamen Tecnològic Efigy, pots contactar amb nosaltres per:

Telèfon: 619562810
Adreça electrònica: certamenefigy@naturgy.com

El Certamen Tecnològic Efigy pas a pas

20210909_infografia_hitos_efigy_mobile_CA

Més informació i peticions

Telèfon: 619562810
Adreça electrònica: certamenefigy@naturgy.com

ico_reconocimientos

Reconeixements

Projecte més innovador
Projecte més realitzable
Projecte més ben comunicat

ico_certificados

Certificats

La participació en el Certamen permet obtenir un certificat i un reconeixement econòmic per destinar a material escolar tecnològic

ico_avalado

Avalat

El Certamen disposa de l’aval de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT), el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC) i l’Institut de Transició Ecològica en Ministeri per a la Transició Ecològica i el Repte Demogràfic (MITECO).

Objectius didàctics:

• Fomentar la recerca en l’àmbit escolar mitjançant la identificació de problemes i l’estudi de la seva resolució.
  • Incidir en la importància de la bona comunicació en la recerca, mitjançant el foment de les habilitats comunicatives.
  • Facilitar recursos al professorat per treballar la tecnologia i les ciències naturals a l’aula.
  • Posar de relleu el treball científic que es fa a les aules de secundària.

Temàtiques i àrees de treball:

• Qualitat de l’aire a les ciutats.
  • Eficiència energètica.
  • Innovació energètica