Guanyadors 1a edició

Primer premi

Projecte “Ni una llar sense energia” de Fundación Ecología y Desarrollo (Ecodes)

Aquesta iniciativa ofereix informació i assessorament personalitzat per reduir les factures d’energia, aprendre hàbits responsables i implementar mesures d’eficiència energètica per a llars, així com ajudes per finançar-les. La transmissió de la informació als col·lectius en situació o risc de pobresa energètica es duu a terme a través de diferents eines i canals: punts d’assessorament, visites a llars, web, eines online de gestió de l’energia, tallers i programes de voluntariat.

Accèssit

Projecte “Educació financera familiar i pobresa energètica” de Fundación Isadora Duncan

La iniciativa, en execució des del 2011, té per objectiu potenciar l’empoderament econòmic de les famílies i la correcta gestió dels ingressos, promovent una inversió, contractació, despesa i consum responsables i un ús sostenible de l’energia. Consta de tres eixos: assessorament econòmic i energètic, formació (Escola d’Estalvi Familiar) i difusió (www.gestionfamiliar.es) mitjançant les TIC per estendre la informació a tot el país.

Vegeu el vídeo resum de la gala

La gala en imatges