Rafael-Villaseca

Rafael Villaseca Marco

President

Va néixer a Barcelona, el 1951. És enginyer industrial, especialitzat en Organització Industrial, per la Universitat Politècnica de Catalunya i MBA per l’IESE, de la Universitat de Navarra. Ha estat conseller delegat de Naturgy des del gener del 2005 fins al febrer del 2018. Anteriorment va ser conseller d’Enagás; conseller-director general del grup Panrico; president de Túnels i Accessos de Barcelona, SA (TABASA); president de Túnel del Cadí, SAC; president de Gestión de Infraestructuras, SA; president del grup INISEL (avui grup INDRA); conseller delegat de Nueva Montaña Quijano, SA; conseller de Naturgy i conseller d’Amper, SA; i conseller delegat d’Unión Fenosa. També ha estat president de l’Associació d’Antics Alumnes de l’IESE.

Jordi Garcia Tabernero

Vicepresident

Va néixer el 1964, a Barcelona. És llicenciat en Ciències de la Informació per la Universitat Autònoma de Barcelona, i PADE per l’IESE. També ha cursat el Programa de Comunicació Empresarial de l’IESE – Universitat de Navarra a Madrid, així com el Màster en Desenvolupament Directiu a l’Administració Pública d’ESADE. Ha desenvolupat diferents responsabilitats en l’àmbit de la comunicació en l’Administració pública autonòmica i municipal, així com en diversos mitjans de comunicació. Va entrar a la companyia l’any 2004, i des d’aleshores ha estat director de Comunicació i Relacions Institucionals. Des de l’abril del 2017 és també vicepresident de la Fundació Naturgy. El maig del 2009 va ser nomenat director general de Comunicació i Relacions Institucionals. També és president del Comitè de Comunicació de l’Associació Espanyola d’Indústries del Gas (Sedigas). President de l’Associació de Directius de Comunicació de Catalunya des de la seva constitució, l’octubre de 2007, fins al març del 2016 i president d’honor de l’Associació des del desembre del 2017.

Rosa Maria Sanz

Rosa María Sanz García

Patrona

Va néixer a Plasència (Càceres) el 1969. Va estudiar Enginyeria Superior Industrial a la Universitat Politècnica de Madrid, Màster Business Senior Executive per ESADE. Màster Global CEO per IESE i curs d’Economia del Sector Elèctric per la Universitat Carlos III de Madrid. La seva trajectòria professional es va iniciar a Red Eléctrica de España. El 1999 es va incorporar a Gas Natural Fenosa procedent de la Compañía Operadora del Mercado Español de la Electricidad. Ha exercit com a directora de Comptes Globals en la direcció general de Negoci a l’Engròs, i ha ocupat diferents càrrecs relacionats amb els mercats de l’energia durant els últims setze anys. L’1 d’abril de 2015 va ser nomenada directora general de Persones i Recursos de Gas Natural Fenosa, i des del juliol del 2018 és directora general d’Infraestructures EMEA a Naturgy.

manuel-fernandez2

Manuel Fernández Álvarez

Patró

Enginyer de Mines per la Universitat Politècnica de Madrid i màster en Direcció i Administració d’Empreses per l’Institut d’Empresa de Madrid. Va treballar en Red Eléctrica de España i en el Ministeri d’Indústria i Energia. Posteriorment, va ser director comercial a ENAGAS i després es va incorporar a Naturgy (aleshores Gas Natural), on el maig de 2005 va ser nomenat director general de Negocis a l’Engròs del grup. Des del juny de 2018 és Chief Operating Officer de Gas & Power. Així mateix, és president de Vayu Ltd. d’Irlanda, conseller d’EcoEléctrica de Puerto Rico, conseller de l’Operador del Mercado Ibérico de Energía-Polo Español (OMIE) i Polo Portugués (OMIP) i conseller de l’Operador del Mercat Ibèric de Gas (MIBGAS). Ha estat consultor de la Unió Europea per a la reestructuració dels sectors energètics dels països de l’est d’Europa i professor de la Universitat Carlos III de Madrid.

Jon Ganuza

Jon Ganuza Fernández de Arroyabe

Patró

Va néixer el 1973, a Saragossa. És enginyer industrial, especialitzat en electricitat, i llicenciat en Ciències Físiques per la Universitat de Saragossa i executive MBA per l’IESE. La seva trajectòria professional es va iniciar a BSH Hausgeräte, i va continuar en AT Kearney i Deloitte. Es va incorporar a la multinacional energètica el 2008 en la Direcció d’Estratègia i Desenvolupament, on va exercir diferents càrrecs. El juliol del 2018 va ser nomenat encarregat de controlling de Naturgy.

Manuel-Garcia-Cobaleda

Manuel García Cobaleda

Secretari

Va néixer a Salamanca, el 1968. És llicenciat en dret per la Universitat Complutense de Madrid, i va obtenir el Premi Extraordinari de Llicenciatura el curs 1990/1991 i el Premi al Millor Expedient de la Universitat Complutense a les facultats de ciències socials el 1992. García Cobaleda és advocat de l’Estat des del 1994 i va cursar el programa de Desenvolupament de Directius de l’IESE el 2001. Va ser cap dels Serveis Jurídics de l’Estat a Zamora, Lleó i Madrid entre els anys 1994 i 1998. Durant 1998 i 1999 va ser assessor de la ministra de Medi Ambient. El 1999, es va incorporar al grup com a director dels Serveis Jurídics de Comercialització i, el juliol de 2005, va ser nomenat director de Serveis Jurídics del Grup. Des del 2010 és, a més, secretari del Consell d’Administració de Naturgy Energy Group, SA.

maria-eugenia-coronado-web

María Eugenia Coronado

Directora general

Llicenciada en Comptadoria Pública per la Pontifícia Universitat Javeriana de Bogotà. Es va incorporar a Naturgy el 2001, com a directora economicofinancera de diversos negocis a Llatinoamèrica. Posteriorment, va exercir de directora financera a Itàlia i el 2007 va tornar a Llatinoamèrica com a directora de gestió i, posteriorment, com a directora d’Ingressos Regulats de Llatinoamèrica i data officer de Llatinoamèrica.