Guanyadors 2a edició

Primer premi

“Endollats al treball” de Fundació Èxit

Fundació Èxit ha dissenyat un itinerari formatiu per orientar, motivar i apropar a joves en situació de vulnerabilitat les oportunitats professionals al seu abast en el sector de l’energia. Per implementar-lo amb èxit, impulsa un ecosistema amb empreses, centres educatius, administracions públiques, finançadors, voluntaris, etc. El seu objectiu final és reduir l’alt percentatge d’estudiants que abandona els estudis de grau mitjà sense aconseguir la titulació.

Accèssit

“Generant futur” de l’Asociación Norte Joven

Aquesta iniciativa busca millorar la perspectiva de futur de joves en situació de vulnerabilitat. En una primera fase, es desenvolupa la iniciativa “Conectados al Empleo”, que comprèn un itinerari de formació integral en què es combinen accions de sensibilització i intervencions tant en llars de famílies vulnerables per aconseguir la seva millora energètica, com en organitzacions socials que donin suport a col·lectius vulnerables.

Vegeu el vídeo resum de la gala

Veure els projectes finalistes i participants