Ganadores 3ª edición

Primer premi

“Contribuir a la millora social dels més vulnerables a Espanya, a través de la formació i l’accés a l’energia” d’Energia sense Fronteres

La iniciativa consisteix a dur a terme diferents activitats que persegueixen facilitar l’accés a instal·lacions energètiques eficients destinades, d’una banda, a entitats socials i, de l’altra, directament a famílies vulnerables. Per a entitats socials treballen en les línies següents: accés a infraestructures energètiques eficients i renovables a través de la instal·lació, accés a energia i gestió de les mateixes, assessorament tècnic a través d’estudis d’eficiència energètica i assessorament i supervisió de les millores realitzades. Per a la població més vulnerable, duen a terme formació i tallers en hàbits de consum eficient i els donen eines per ser capaços de gestionar-se per ells mateixos.

Accèssit

“Ajuda integral a la vulnerabilitat energètica” de Fundació Roure

La iniciativa es basa a donar suport i acompanyament a persones vulnerables en situació de pobresa. Aquest acompanyament consisteix a formar en estalvi energètic, ajudar amb la gestió i la interpretació de documents, ajudar en la relació amb les empreses energètiques (bons socials, tramitació de subvencions, etc.) i rehabilitar habitatges (aïllament de parets i sostres, substitució de finestres, etc.). L’objectiu principal de la iniciativa és educar i reduir el consum energètic en habitatges en condicions precàries.

Veure el vídeo de la gala final

La gala en imatges

Veure els projectes finalistes i participants