Eficiència energètica: tendències i perspectives. Les experiències de la República de Moldàvia i d’Espanya

El dimecres 7 d’octubre de 2015 es va organitzar aquest seminari a Chisinau.

La Fundació Gas Natural Fenosa llança a la República de Moldàvia el llibre Redes eléctricas inteligentes

El dimecres, 8 d’octubre de 2014, a l’hotel Codru a Chisináu, per primera vegada, la Fundació Gas Natural Fenosa va presentar el llibre “Redes eléctricas inteligentes”, una publicació editada en romanès per a la República de Moldàvia. A l’acte, hi van assistir funcionaris del govern, líders i representants del sector energètic.

El dimecres 7 d’octubre de 2015 es va organitzar aquest seminari a Chisinau.