Programa INFOCAP

L’Institut de Formació i Capacitació Popular de Xile (INFOCAP) és una fundació dedicada a la creació i el desenvolupament d’obres educacionals, que és al servei dels treballadors per a la seva formació tècnica i humana

A través d’aquest programa, Fundació Naturgy duu a terme dos plans per a persones que, sense aquesta formació, no podrien haver accedit a aquests estudis per la seva situació de risc d’exclusió:

· un de capacitació i suport per a l’obtenció del certificat d’instal·lador elèctric classe D, atorgat per la Superintendència d’Electricitat i Combustibles a 25 estudiants de l’ofici d’instal·lacions elèctriques;

· i un altre de capacitació i especialització per a 20 instal·ladors/ores elèctrics domiciliaris, que de cap altra forma no podrien haver accedit a aquests estudis per la seva situació de risc d’exclusió.

El programa formatiu inclou 400 hores. El propòsit del curs és que, una vegada els estudiants l’acabin, estiguin en condicions d’incorporar-se al mercat laboral.

Activitat el 2019

· 20 persones capacitades

Seminari “Gas natural en el transport, una aportació efectiva a la descontaminació: avantatges ambientals i econòmics”. Santiago de Xile

La qualitat de l’aire és una de les principals preocupacions de totes les grans urbs del món. Xile no és una excepció. En aquest marc, la Fundació i Associació de Gas Natural desenvoluparan un tercer seminari a Xile.

Energies netes: Una mirada energètica global per al desenvolupament regional. Concepción, Xile

Amb el Pla de prevenció i descontaminació atmosfèrica del Concepción metropolità de base, abordarem l’oportunitat que s’obre per a la utilització d’energies netes a les llars.

Nou Pla de descontaminació de la regió metropolitana: Energia neta en benefici de la salut dels habitants de Santiago de Xile. Santiago de Xile

Què és la contaminació urbana i quins efectes té per a la salut? Com podem disminuir-la? Quin paper pot jugar el gas natural als edificis?