Més a prop teu

La Fundació Naturgy desenvolupa, des dels seus inicis, programes d’Acció Social tant en l’àmbit nacional com internacional, i impulsa actuacions de sensibilitat social adreçades als col·lectius més vulnerables.

icono-bombilla-azul-innovacion-tecnologica-transparente

Vulnerabilitat energètica

Sensibles als problemes de la societat actual, disposem de programes per combatre una realitat social que cada dia afecta un col·lectiu més ampli de la societat: la pobresa energètica.

Internacional

Desenvolupem, des dels nostres inicis, programes d’índole social en altres països aprofitant la presència internacional de Naturgy. Tots ells s’adapten al seu context adequant-se a les necessitats de cada país.

Didàctica social

Tenim, entre els nostres objectius, la integració i inclusió de les persones en risc d’exclusió social en els programes didàctics i formatius que gestionem.

Les nostres xifres en 2018

Plan de vulnerabilidad energética Acción Social