Més a prop teu

La Fundació Naturgy desenvolupa, des dels seus inicis, programes d’Acció Social tant en l’àmbit nacional com internacional, i impulsa actuacions de sensibilitat social adreçades als col·lectius més vulnerables.

Sensibles als problemes de la societat actual, disposem de programes per combatre una realitat social que cada dia afecta un col·lectiu més ampli de la societat: la pobresa energètica.

Desenvolupem, des dels nostres inicis, programes d’índole social en altres països aprofitant la presència internacional de Naturgy. Tots ells s’adapten al seu context adequant-se a les necessitats de cada país.

Tenim, entre els nostres objectius, la integració i inclusió de les persones en risc d’exclusió social en els programes educatius i culturals que gestionem.

A través del Museu d’Art Contemporani, ubicat a la Corunya, realitzem activitats per fomentar els nivells de participació i ajust i inclusió social de persones amb diversitat funcional.