Suma’t al Fons!

Fundación Naturgy t’anima a participar en aquesta nova iniciativa solidària. Gràcies a la teva col·laboració podrem rehabilitar energèticament llars de famílies en situació de vulnerabilitat, per aconseguir un estalvi a les seves factures d’energia i més confort a casa seva.

Per cada euro que donis, la Fundación farà la mateixa aportació econòmica. Participa! Amb la teva ajuda, aconseguirem que famílies en situacions complexes puguin viure amb més qualitat.

fes-la-teva-aportacio-la-caixa-transparent
fondo-rehabilitacion-viviendas3
manos-icono-fondo-transparente

Fons solidari per millorar les condicions de vida de les persones en situació de vulnerabilitat mitjançant la rehabilitació de les seves llars. Col·labora!

Per què és necessari

La Fundación Naturgy, en línia amb el seu compromís social, sap que l’adequació energètica de les llars és una de les mesures clau per reduir la vulnerabilitat energètica. Per això, i amb la teva ajuda, volem fer front al nombre més gran possible de rehabilitacions energètiques en llars de famílies vulnerables.

A qui va adreçat

A llars socials d’Administracions Públiques i entitats del Tercer Sector amb les quals la Fundació col·labora.

Qui pot fer una donació

Tothom qui  vulgui participar: particulars, empreses, associacions o entitats que ho desitgin. Les donacions es recullen a través de la plataforma de pagament habilitada.

Quin tipus d’ajuts cobreix

Les aportacions es destinaran a la rehabilitació energètica de llars, reparar o substituir equipament de casa i millorar instal·lacions interiors d’electricitat i gas.

Què aporta la Fundació

La Fundación Naturgy es compromet a aportar el mateix import dels donatius realitzats.

Quines entitats ens ajuden

logo-cruz-roja        logo-caritas

Creu Roja i Càritas són els nostres companys de viatge en aquesta iniciativa. La seva dedicació a les persones ens permet detectar necessitats de famílies en situació de vulnerabilitat.

Responem els teus dubtes

Com són les rehabilitacions?

• Les obres són de curta durada.
  • Les famílies poden continuar a l’interior de la llar.
  • Les solucions s’adeqüen a les condicions particulars de l’edificació.
  • Poden executar-se sense necessitat de sol·licitar llicència d’obres.
  • Les solucions es fan per l’interior, sense necessitat de bastides, i no afecten les façanes per l’exterior.

Abans de l’execució de la rehabilitació, es fa una enquesta energètica de la llar de manera que es pugui obtenir una línia base de consum energètic. Així mateix, es realitza una anàlisi inicial de l’equipament existent i es valora si convé renovar-lo per equips més eficients o reparar-lo, si fos el cas.

Les actuacions de millora i rehabilitació de les llars estan basades en les recomanacions de l’estudi “Re-habilitación exprés para hogares vulnerables. Soluciones de bajo coste”.

Reglament del Fons