Juegas pensamos en energía Ponferrada

Exposició “Hi jugues? Pensem en energia!” a la Fàbrica de Llum. Museu de l’Energia. © De la fotografia: Fundació Gas Natural Fenosa, 2017. Fotògraf: Pablo Candamio.

Ubicació

La Fàbrica de Llum. Museu de l’Energia
Avda. de la Libertad, 46
24402 Ponferrada

10/02/2017 – 02/07/2017 – Ponferrada

Del 10 de febrer al 2 de juliol de 2017, la Fàbrica de Llum. Museu de l’Energia presenta “Hi jugues? Pensem en energia!”, una exposició interactiva del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa on descobrireu els secrets del gas i de l’electricitat com a font d’energia a través d’un espai participatiu, amb experiments didàctics i divertits desenvolupats pel divulgador científic Dani Jiménez. Activeu tots els sentits i atreviu-vos a viure la natura, la creació i la distribució d’aquestes energies tan necessàries per a la nostra quotidianitat. Coneixem bé l’energia que ens envolta? Com som capaços els éssers humans de produir energia? Com es creava l’energia en el passat, sense la tecnologia dels nostres dies? Quines eines fem servir avui per produir energia i perquè aquesta arribi a les nostres llars? Quin cost econòmic té l’energia i quins hàbits d’eficiència cal que tinguem per no malbaratar?