3D_slider_Transición_CAT

El programa educatiu de la Fundació té la missió de traslladar a la societat els valors de l’eficiència i el consum energètic responsable, les noves tecnologies energètiques, la qualitat de l’aire, la mobilitat eficient, el coneixement sobre la història de l’energia i la seva projecció futura, així com el foment de vocacions STEM –sigles en anglès per a ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques. Des que es va posar en marxa el 2012, hem impulsat nombroses activitats adreçades a tots els públics, les quals han rebut més de 700.000 usuaris.

“Tenim el deure d’inspirar les generacions més joves perquè prenguin consciència sobre el complex repte futur que haurem d’abordar en matèria d’energia. Com a societat, necessitarem comptar amb tot el talent per accelerar la transició cap a un nou sistema energètic més fiable, tecnològic i respectuós amb el medi ambient”.

María Eugenia Coronado
Directora general de la Fundació Naturgy

Efigy Education

Transmetem coneixements especialitzatsentorn de la transició energètica,
el mediambient i el consum responsable d’energia.

Formació professional per a l’ocupabilitat

Volem contribuir a incentivar l’ocupaciódels professionals del sector energètic.

Experiències itinerants

Divulguem coneixement sobre energiai medi ambient a tots els raconsdel país.

Energy Challenge

Oferim una experiència immersiva sobre el futur del nostre
planeta a bord d’una aeronau futurista.

Museu Bolarque

Oferim visites educatives a l’antiga central hidroelèctrica de Bolarque, al seu Museu i a la central actual,
exemple d’eficiència energètica.

Aliances i reconeixements

Col·laboració amb la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) mitjançant el Consell de Fundacions per la Ciència, i el Consell Superior d’Investigacions Científiques (CSIC).

Adhesió al Pla STEMadrid de la Comunitat de Madrid.

Acció conjunta amb l’Associació Espanyola de Dones per l’Energia (AEMENER).

Activitat continuada amb administracions públiques i privades, a més d’institucions formatives i entitats socials de tot el territori. Destaca la col·laboració amb la Conselleria d’Educació de la Comunitat de Madrid, el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya i la Conselleria d’Educació, Universitat i Formació Professional de la Xunta de Galicia.

Segell de Qualitat Pedagògica

Col·laboració amb el Museu Nacional de la Ciència i la Tecnologia (MUNCYT), la Fàbrica de Llum-Museu de l’Energia i la Casa de les Ciències de Logronyo.

Premis Bonaplata de l’Associació del Museu de la Ciència i de la Tècnica i d’Arqueologia Industrial de Catalunya.

La nostra activitat el 2019

indicadores1_CA_desktop