L’educació és un factor clau per afrontar els reptes futurs de l’energia. La Fundació Naturgy ofereix recursos didàctics, amb continguts especialitzats i actualitzats, que busquen la transferència de coneixements tècnics en els àmbits de l’energia, el medi ambient i el canvi de model energètic.

Les propostes didàctiques, presentades mitjançant metodologies innovadores i experiencials, es complementen amb programes de formació per a docents i tècnics d’entitats del tercer sector. El programa educatiu STEM de la Fundació, amb una dilatada trajectòria, ofereix continguts de manera clara i objectiva adaptats a tots els nivells, tant en format presencial com online.

La proposta de la Fundació Naturgy té el segell de qualitat pedagògica del Consorci d’Educació de Barcelona i rep peticions de col·laboració d’institucions formatives de diferents comunitats autònomes que ho avalen com, per exemple, el programa 4t d’ESO i Empresa de la Comunitat de Madrid, el projecte Fàbrica Oberta de la Generalitat de Catalunya i la Cambra de Comerç, el projecte Vida Professional de Barcelona Activa i els tallers d’ocupació de la comunitat autònoma de Castella-la Manxa.

Efigy Education ofereix:

›  Efigy Education a l’aula

Propostes educatives de producció pròpia que es desenvolupen a l’aula i són conduïdes per formadors especialitzats de la Fundació.

›  Efigy Education online

Recursos disponibles online per ser utilitzats de manera autònoma per part d’alumnes i docents de centres educatius.

›  Recursos Efigy Education

Activitats formatives que incorporen la innovació didàctica, amb l’objectiu de transmetre el coneixement especialitzat de manera vivencial.
.

›  Aprenentatge-Servei (APS).
La despesa energètica

Proposta didàctica que combina processos de coneixement acadèmic i de servei a la comunitat amb propòsit social en un sol projecte.

›  Certamen Tecnològic Efigy

Iniciativa dirigida a alumnes de 3r i 4t de l’ESO de tot el territori espanyol per promoure els valors de l’eficiència energètica.

›  Formació per al professorat

Formació contínua a professors i mestres de tot el territori espanyol a fi de donar suport i transferir el seu coneixement expert a la comunitat educativa.

›  District Heating and Cooling Multienergia

Itinerari guiat i activitats educatives a la primera xarxa de climatització a Catalunya capaç de generar energia mitjançant fonts renovables.

Més informació i peticions:

Telèfon: 934 129 640
Correu electrònic: educacionfundacion@naturgy.com

fungastic actividades educativas educación secundaria