La transició energètica, a les mans de tothom

Efigy Education és un programa didàctic innovador que explora les noves tecnologies energètiques, amb l’objectiu de transmetre coneixements especialitzats al voltant de la transició cap a un model energètic nou, la preservació del medi ambient i el consum responsable de l’energia. Es tracta d’una proposta formativa que disposa de recursos per fer a l’aula i de manera autònoma, dirigida a tots els nivells educatius i que pretén incrementar les vocacions en el sector de l’energia, des d’edats primerenques.

Per a més informació, posa’t en contacte amb nosaltres a través del telèfon 93 412 96 85 o per correu electrònic a

educaciónfundacion@

naturgy.com.

Efigy Education t’ofereix

›  Efigy Education digital

Recursos disponibles online per ser utilitzats de manera autònoma per part d’alumnes i docents de centres educatius.

›  Efigy Education a l’aula

Propostes educatives de producció pròpia que es desenvolupen a l’aula i són conduïdes per formadors especialitzats de la Fundació.

›  Recursos Efigy Education

Activitats formatives que incorporen la innovació didàctica, amb l’objectiu de transmetre el coneixement especialitzat de manera vivencial.

›  Certamen Tecnològic Efigy

Iniciativa dirigida a alumnes de 3r i 4t de l’ESO de tot el territori espanyol per promoure els valors de l’eficiència energètica.

›  Formació Efigy per a docents

Formació contínua a professors i mestres de tot el territori espanyol a fi de donar suport i transferir el seu coneixement expert a la comunitat educativa.