La Fundació Naturgy disposa d’una selecció d’experiències itinerants, de producció pròpia, que tenen per objectiu transmetre i divulgar coneixement sobre qüestions relacionades amb l’energia i el medi ambient. Mitjançant accions i presència en fires del sector, recursos educatius mòbils i exposicions itinerants, la Fundació arriba a tots els racons de la geografia espanyola per facilitar experiències d’interès per a la societat.
energytruck-zaragoza7

Els nostres programes

Exposició mòbil

Al llarg dels seus 70 metres quadrats, l’espai mòbil –que funciona com a aula educativa– acull un ampli equipament tecnològic format per continguts audiovisuals, interactius i multimèdia, a més de taulers informatius en els quals es narra la història del gas i la seva arribada a les cases.

Mostres adaptades i variades

Les exposicions itinerants, que la Fundació posa a disposició de les institucions interessades, són una oportunitat per transmetre els valors de l’eficiència energètica, de la sostenibilitat i de la cura pel patrimoni industrial mitjançant propostes conceptualitzades per aportar una experiència amena, participativa i memorable al visitant. Les mostres són versàtils i adaptables als diferents espais expositius i s’acompanyen d’una proposta didàctica adaptada a diversos nivells educatius.

juegas-muncyt

Els nostres valors, allà on anem

La Fundació Naturgy treballa per apropar l’educació i la cultura a municipis i ciutats de tot el territori espanyol, mitjançant propostes adreçades a tots els públics.

museu-festa-ciencia

Compartint la nostra experiència

Les maletes viatgeres són un recurs educatiu que la Fundació Naturgy ofereix a empleats del grup Naturgy que vulguin impartir xerrades sobre energia i transmetre la seva experiència professional a la companyia als centres educatius de fills i familiars.

maletas-viajeras-empleados