El director executiu del Mobile ens va visitar al Festival YoMo de Barcelona

La Fundació Naturgy va presentar el joc multimèdia Cleanairs en l’edició del 2019 del Youth Mobile Festival (YoMo), que va tenir lloc a Barcelona en el marc del Mobile World Congress.

John Hoffman YoMo 2019 Cleanairs

Entre les autoritats que van visitar la nostra proposta divulgativa, es troba el CEO i director del GSMA, John Hoffman, que va tenir l’ocasió de conèixer de prop aquesta nova iniciativa.

Cleanairs és un joc que repta els participants a crear accions que ajuden a millorar la qualitat de l’aire de la ciutat. Des que la Fundació el va començar a itinerar, hi han participat més de 50.000 persones. La pròxima parada serà al Saló de l’Ensenyament, entre els dies 20 i 24 de març, a Fira Barcelona.

Aquest joc parteix de la disposició de quatre regidories hipotètiques, representades sobre una taula interactiva. Durant les partides, els participants assumeixen el repte d’impulsar polítiques públiques sobre energia, urbanisme, mobilitat, neteja i gestió de residus. Les propostes que es van generant es projecten en temps real en pantalles, per poder comparar les diferents opcions plantejades pels participants i valorar les conseqüències de les decisions preses per cada equip.

El Festival YoMo, al qual va ser present la Fundació, va rebre la visita de prop de 30.000 persones.