Educació i divulgació

La Fundació Naturgy promou per tercer any consecutiu el talent femení donant suport a vuit grups escolars de tot Espanya formats exclusivament per noies.

Alumnes de vuit centres educatius espanyols participen en la nova edició del certamen FIRST LEGO LEAGUE, amb el suport de Fundació Naturgy, que promou amb aquesta iniciativa el talent femení i les vocacions tecnològiques entre les joves. La final d’aquesta competició estudiantil tindrà lloc el 2 d’abril vinent a Torremolinos, Màlaga.

Educació i divulgació

Impartim formació sobre l’ús de les càmeres termogràfiques en l’edificació i la rehabilitació sostenible a alumnes de formació professional de l’Escola del Treball de Barcelona

En el marc del Curs en Edificació i Rehabilitació Sostenible del seu Programa de Formació Professional per a l’Ocupabilitat, la Fundació Naturgy va participar en una sessió formativa presencial de les Jornades Tècniques adreçades a alumnes del cicle formatiu de grau superior en projectes d’edificació de l’Escola del Treball, un centre de formació postobligatòria de referència a Barcelona.

Energia i medi ambient

El desenvolupament de l’autoconsum compartit i els agregadors de demanda impulsaran el paper del consumidor en la transició energètica

Un estudi elaborat per PWC i publicat per Fundació Naturgy afirma que és necessari continuar treballant en noves mesures reguladores i en la simplificació de les tramitacions per avançar en la implantació d’aquests mecanismes, però recorda que es continuaran requerint altres mesures de flexibilitat i estabilitat del sistema davant de la transformació del sector.

Educació i divulgació

La Fundació Naturgy prorroga el termini de participació a la 4a edició del Certamen Tecnològic Efigy

Aquesta iniciativa educativa, dirigida a alumnes de segon cicle de l’ESO de tot el territori espanyol, pretén fomentar les vocacions tecnològiques i l’eficiència energètica entre els joves.

La pròrroga a la competició, estesa fins al 6 de febrer, té per objectiu facilitar la participació dels centres educatius, davant de les dificultats pedagògiques ocasionades per l’actual context de pandèmia.

Acció social

Fundació Naturgy i Càritas renoven la seva col·laboració en matèria energètica per ampliar les més de 17.000 persones ateses des del 2017

Les dues entitats posaran en marxa dos nous projectes d’innovació social que utilitzaran generació renovable per a la lluita contra la pobresa energètica i la promoció d’ocupació en persones vulnerables.

La col·laboració ha permès fins ara rehabilitar prop de 750 habitatges de beneficiaris de l’organització social.