Educació i divulgació

La Fundació impartirà formació contínua sobre energia amb la Universitat Oberta de Catalunya

La Fundació prossegueix amb la seva tasca de promoure la formació contínua en matèria d’energia i llançarà, a partir del mes de setembre, un primer curs en format d’aprenentatge digital sobre gas renovable. Serà accessible tant des del seu web com a través de les plataformes pròpies de la Universitat Oberta de Catalunya, amb la qual ha format un conveni de col·laboració per fomentar la millora de l’ocupabilitat al nostre sector.

Energia i medi ambient

Redissenyar la logística de la distribució de mercaderies i introduir flotes menys contaminants reduiria a la meitat els costos i les emissions

Un estudi de la UPF Barcelona School of Management, editat per Fundació Naturgy, afirma que, per fer una distribució urbana sostenible, és necessari combinar la substitució de combustibles dels vehicles i una reordenació de la mobilitat urbana, amb un disseny logístic adaptat a les necessitats actuals derivades del comerç electrònic.

Educació i divulgació

Prop de 1.300 alumnes valencians participen en el programa educatiu de la Fundació Naturgy sobre tecnologies energètiques

La iniciativa Efigy Education és el programa formatiu que la fundació de la companyia energètica imparteix als centres educatius i que, així mateix, impulsa les vocacions tecnològiques.

La Fundació Naturgy explica als més joves les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular.

Educació i divulgació

Fundació Naturgy s’adhereix a l’Aliança STEAM promoguda pel Ministeri d’Educació per impulsar el talent femení

El president de Naturgy, Francisco Reynés, s’ha reunit avui amb les alumnes que formen part de la iniciativa Efigy Girls, vuit grups de nenes apadrinats per la fundació que participen en la competició tecnològica FIRST LEGO League España i dos dels quals s’han classificat per a la final espanyola, entre un miler d’equips participants.

Acció social

Fundació Naturgy compartirà els seus tallers formatius i el voluntariat amb Energía Sin Fronteras per pal·liar la vulnerabilitat energètica

Fundació Naturgy posarà a disposició d’Energía Sin Fronteras la seva Escola d’Energia i els voluntaris de la companyia energètica per col·laborar en el projecte “Vulnerabilitat energètica” de l’organització social. La presidenta d’Energía Sin Fronteras, Pilar Sevilla, i la directora general de Fundació Naturgy, María Eugenia Coronado, han signat avui el conveni de col·laboració per treballarLlegir més