Acció social

La Fundació Naturgy crea un servei d’acompanyament personalitzat per a les famílies vulnerables assessorades per la seva Escola d’Energia

Les famílies que segueixen les recomanacions de la fundació de la companyia energètica aconsegueixen un estalvi mitjà anual de 200 euros a la seva factura de subministraments.

La fundació constata que el monitoratge continuat permet incrementar fins a un 80% les famílies que apliquen les recomanacions de gestió energètica.

Educació i divulgació

Més de 3.400 alumnes de la Comunitat de Madrid participen en el programa educatiu de la Fundació Naturgy sobre tecnologies energètiques

La iniciativa Efigy Education és el programa formatiu que la fundació de la companyia energètica imparteix als centres educatius i que, així mateix, té per objectiu impulsar les vocacions tecnològiques.

La Fundació Naturgy explica als més joves les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular.

Energia i medi ambient

Espanya hauria de multiplicar per 25 la taxa de rehabilitació d’edificis per complir els objectius d’eficiència energètica del Pacte Verd

Un estudi publicat per Fundació Naturgy, que analitza casos d’èxit dels Estats Units, Austràlia i Europa, conclou que el format d’interlocutor únic facilita la posada en marxa dels projectes de rehabilitació.

Europa no ha aconseguit assolir encara el ritme de renovació d’immobles necessari per assolir la neutralitat climàtica el 2050, per la qual cosa la rehabilitació energètica serà imprescindible per millorar l’eficiència energètica i complir els objectius climàtics.

Acció social

Més de 5.100 alumnes es beneficien aquest curs del programa de formació professional per a l’ocupabilitat de Fundació Naturgy

Fundació Naturgy treballa juntament amb set comunitats autònomes per actualitzar continguts curriculars d’FP relacionats amb l’energia, a fi d’adequar-los a les necessitats reals de les empreses i de la societat en el marc de la transició energètica actual. L’objectiu últim és millorar la preparació de l’alumnat per accedir al mercat laboral i millorar-ne l’ocupabilitat. Aquest curs 2020-21, més de 5.100 alumnes de 65 centres educatius s’estan beneficiant d’aquest programa.

Educació i divulgació

Més de 1.300 d’alumnes del Vallès Occidental participen en el programa educatiu de la Fundació Naturgy sobre tecnologies energètiques

Més d’un miler d’alumnes d’Infantil, Primària i Secundària de Terrassa, Sabadell, Sant Cugat i Rubí participen aquests curs en tallers sobre els reptes actuals de l’energia i les noves tecnologies energètiques, que la Fundació Naturgy realitza en centres educatius dels quatre municipis. Aquesta iniciativa s’emmarca en el programa de divulgació Efigy Education, amb el qual té previst arribar enguany a 12.000 estudiants de tot Espanya.

Educació i divulgació

Més d’un miler d’alumnes de Valls i Tarragona participen en el programa educatiu de Fundació Naturgy sobre noves tecnologies energètiques

Més d’un miler d’alumnes de Primària de Valls i Tarragona participen aquests dies en tallers sobre els reptes actuals de l’energia i les noves tecnologies energètiques, que la Fundació Naturgy realitza en centres educatius d’ambdós municipis. Aquesta iniciativa s’emmarca en el programa de divulgació Efigy Education, amb el qual la fundació té previst arribar enguany a 12.000 estudiants de tot Espanya.

Acció social

Fundació Naturgy ha decidit avui els guanyadors de la primera edició del seu Premi a la millor iniciativa social en l’àmbit energètic, amb el qual busca reconèixer i donar visibilitat a les persones, entitats i institucions que destaquen per la seva contribució en l’àmbit social gràcies als seus projectes vinculats a l’energia.

Energia i medi ambient

La rehabilitació d’habitatges i la millora de l’eficiència han de ser mesures estructurals prioritàries per erradicar la pobresa energètica

L’estudi “Pobresa Energètica a Europa: una anàlisi comparativa”, que presenta avui Fundació Naturgy, advoca per implementar mesures estructurals amb repercussió a mitjà i llarg termini, que tinguin en compte millores d’eficiència energètica, les energies renovables i canvis en els comportaments energètics dels consumidors, a fi de millorar les polítiques de lluita contra la pobresa energètica.