Educació i divulgació

Fundació Naturgy ofereix a L’Hospitalet un innovador viatge virtual a l’espai per conscienciar sobre els reptes ambientals del planeta, la transició energètica i l’economia circular

Maite Revilla, regidora del Districte 1 i regidora adjunta d’Espai Públic, Habitatge, Urbanisme i Sostenibilitat, ha visitat avui l’Energy Challenge, que està fent ruta per Catalunya després de la seva presentació en el marc de la COP 25 de Madrid.

El gas renovable, els hàbits de consum responsable d’energia o la qualitat de l’aire són algunes de les qüestions sobre les quals es convida a reflexionar, en un viatge espacial interactiu i immersiu a bord d’un vehicle eficient de 70m2, guiat per un robot d’última generació.

Educació i divulgació

Més de 750 nens i nenes de La Corunya, Ferrol i Santiago de Compostel·la participen als tallers educatius de la Fundació Naturgy sobre els reptes actuals de l’energia

S’impartiran tallers a alumnes d’Educació Primària i Secundària de les ciutats, en el marc del programa Efigy Education, que arribarà enguany a 2.800 alumnes gallecs.

La Fundació Naturgy els explicarà les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper a l’economia circular, en més d’un centenar d’activitats planificades a la Comunitat.

Educació i divulgació

Energy Challenge, el nou projecte divulgatiu itinerant de Fundació Naturgy sobre transició energètica i economia circular, passa per Sant Cugat

L’Energy Challenge ha visitat la ciutat, en el marc de la ruta que està fent per Catalunya, després de la seva presentació en el marc de la COP 25 de Madrid.

Educació i divulgació

Fundació Naturgy ofereix a Terrassa un innovador viatge virtual a l’espai per conscienciar sobre els reptes ambientals del planeta, la transició energètica i l’economia circular

El regidor d’Arquitectura i Urbanisme, Medi Ambient, Sostenibilitat i Energia de la ciutat, Carles Caballero, ha visitat avui l’Energy Challenge, que està fent ruta per Catalunya després de la seva presentació en el marc de la COP 25 de Madrid.

Educació i divulgació

Prop de 500 alumnes de Primària de Mataró participen aquesta setmana en tallers de la Fundació Naturgy sobre els reptes actuals i les noves tecnologies energètiques

La iniciativa Efigy Education és un nou programa formatiu innovador amb continuïtat durant tot el curs i té també com a objectiu impulsar les vocacions tecnològiques.

La Fundació Naturgy explicarà als més joves les claus de la transició energètica i les noves tecnologies, com el gas renovable i el seu paper en l’economia circular, en les prop de 300 activitats que té planificades enguany a les quatre províncies catalanes.