El Programa Primera Exportació (PPE) de la Fundació Gas Natural Fenosa compleix 15 anys donant suport a les petites i mitjanes empreses

El Programa Primera Exportació fa 15 anys que dóna suport a les pimes argentines i des de fa dos anys a les pimes espanyoles. Una de les principals iniciatives del programa Primera Exportació és el pla de beques de formació en comerç exterior que atorga la Fundació Gas Natural Fenosa. Un programa que ha donat l’oportunitat a una trentena d’empreses.

15 años Programa Primera Exportación

Nascut el 2001 a l’Argentina, el Programa Primera Exportació compleix el segon any complet de funcionament a Espanya i se centra a acompanyar les pimes a fer els seus primers passos en l’àmbit de l’exportació a qualsevol part del món, a través d’un complet pla de formació gratuït i continu que inclou sessions formatives presencials i online, assessorament i tutories personalitzades.

10è aniversari del Viatge de capacitació i negocis a Barcelona

Una de les principals iniciatives del programa Primera Exportació és el pla de beques de formació en comerç exterior que atorga la Fundació Gas Natural Fenosa. Un programa que ha donat l’oportunitat a una trentena d’empreses, 15 espanyoles i 15 argentines, de fer durant aquesta setmana un curs de nivell postgrau a la seu de la Barcelona School of Management de l’Institut d’Educació Contínua de la Universitat Pompeu Fabra.

La Fundació ha facilitat, a més, trobades entre els 15 empresaris argentins i els 15 espanyols que participen en aquest curs de postgrau amb l’objectiu de facilitar intercanvis i acords comercials entre ells i fomentar així el procés d’internacionalització de les seves pimes.

En aquest curs estan participant empresaris dels sectors següents: Alimentació, perfumeria i cosmètica, jurídic, indumentària, begudes, financer, programari, equips de GNC, comerç exterior, educació/recerca, vitivinícola, metall, seguretat, bijuteria, productes congelats, maquinària agrícola, construcció, traduccions, editorial, articles esportius, automoció, gas natural, energies renovables, materials compostos, tèxtil i consultoria.

El dilluns 6 de juny va tenir lloc a la seu de la Barcelona School of Management, la sessió d’obertura del curs,que va ser presidida per Carme Martinell, directora general de la Barcelona School of Management, per Manuel Beguer i Mayor, coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa, per Bettina Llapur, directora de Comunicació de Gas Natural Fenosa Argentina, per Pablo Furnari, director del PPE Argentina, per Emili Segura, director del PPE Espanya i per Carles Murillo, director del Màster de la Barcelona School of Management.

La setmana de formació i negocis es clausurarà aquest divendres amb la participació del cònsol adjunt de la República Argentina a Barcelona, Martín F. Soto, del director general de la Fundació Gas Natural Fenosa, D.Martí Solà, de la directora general de la Barcelona School of Management, Carme Martinell i de la directora de Comunicació de Gas Natural Fenosa a l’Argentina, Bettina Llapur.

Aneu a URL de notícia