La Fundació Gas Natural Fenosa participa en la IV Fira de Ciència i Tecnologia de Castella i Lleó

El passat 5 de maig, la Fundació Gas Natural Fenosa va estar present a la IV Fira de Ciència i Tecnologia de Castella i Lleó, organitzada per la Unitat de Cultura Científica i Innovació (UCC+i) de la Universitat de Burgos, amb el suport de la Fundació Espanyola per a la Ciència i Tecnologia (FECYT) i de la Junta de Castella i Lleó, a l’Escola Politècnica Superior del Campus de la Milanera.

En la seva quarta edició, aquest esdeveniment de promoció de les vocacions cientificotecnològiques entre els estudiants de 4 a 17 anys consolidat entre el públic educatiu i familiar, va ser presentat als mitjans per Jordi Rovira Carballido, delegat del rector per a la Comunicació i Divulgació de la Recerca i Fundraising de la Universitat de Burgos, María Paz Zapiain Zabala, cap d'àrea de Programes Educatius de la Junta de Castella i Lleó, i Martha Orozco, coordinadora de l'esdeveniment.

La IV Fira de Ciència i Tecnologia de Castella i Lleó, que va oferir 1 espectacle i 112 tallers cientificotecnològics, es va complementar amb l'exposició itinerant sobre energia de la Fundació Gas Natural Fenosa, l’Energytruck. En l'edició de 2018, aquesta proposta que impulsa les disciplines STEAM de la Universitat de Burgos va rebre la visita de més de 3.500 persones com a públic i la participació de 1.200 nens als tallers. Jurant la jornada, l'Energytruck de la Fundació Gas Natural Fenosa va tenir 810 visitants.