premios-iniciativa-social-ambito-energetico6

Guanyi qui guanyi,
guanyem tots

Fundació Naturgy vol premiar les persones o
organitzacions que posen tota la seva energia a
millorar les condicions socials dels que més ho necessiten.

La nostra prioritat, la qualitat de vida de les persones més vulnerables

La Fundació Naturgy, en línia amb la seva vocació de desenvolupar actuacions socials destinades a pal·liar la vulnerabilitat energètica, posa en marxa la primera convocatòria del Premi a la millor iniciativa social en l’àmbit energètic. Aquesta iniciativa té un doble objectiu: donar visibilitat a aquelles persones, entitats o institucions que destaquen en l’àmbit social vinculat, directa o indirectament, a l’energia, i ajudar a finançar iniciatives en aquest àmbit per millorar la qualitat de vida de les persones més vulnerables.

Busquem projectes que estiguin relacionats d’alguna manera amb l’energia, però sobretot que siguin socials i que ajudin als que més ho necessiten a millorar les seves condicions de vida: projectes educatius, de vulnerabilitat energètica, d’emprenedoria, d’inclusió social, de salut, ambientals, relacionats amb l’economia circular… El ventall és molt ampli. Segur que el teu projecte té cabuda en les bases del premi.

L’import íntegre del reconeixement s’haurà de destinar també a projectes socials que promoguin la millora de les condicions dels col·lectius vulnerables en temes relacionats d’una forma o una altra amb l’energia.

En la seva valoració, el jurat  tindrà en compte que l’execució dels projectes i les iniciatives presentades tinguin un fi social clar.

Així mateix, valorarà els resultats i l’impacte de les iniciatives que la persona o entitat hagi dut a terme en tota la seva trajectòria dins el Tercer Sector. La rellevància social, l’abast i l’escalabilitat de la tasca, les sinergies amb altres persones i institucions, així com la transparència i la bona gestió del finançament, seran altres criteris que contribuiran a l’elecció dels guanyadors.

• Quin és el premi?
    El premi estarà dotat amb 60.000 euros, i a més s’atorgarà un accèssit de 30.000 euros. Els imports seran destinats a les iniciatives socials dels guanyadors.
  • Qui hi pot participar?
    Totes aquelles persones físiques o jurídiques que, amb la seva feina, generin millores en les condicions socials dels col·lectius més desfavorits amb actuacions vinculades, directa o indirectament, a l’àmbit de l’energia.
  • Fins quan puc presentar-m’hi?
    La convocatòria per presentar candidatures estarà oberta fins al 31 de gener de 2020, i el premi es decidirà durant el segon trimestre de l’any.

Informa-te’n i participa-hi!

President de la Fundació Lealtad

lopez-burniol

Juan José López Burniol