premios-iniciativa-social-ambito-energetico6

Guanyi qui guanyi,
guanyem tots

Fundació Naturgy vol premiar les persones o
organitzacions que posen tota la seva energia a
millorar les condicions socials dels més desfavorits.

La nostra prioritat, la qualitat de vida de les persones més vulnerables

La Fundació Naturgy, en línia amb la seva vocació de desenvolupar actuacions destinades a pal·liar la vulnerabilitat energètica, posa en marxa la primera convocatòria del Premi a la millor iniciativa social en l’àmbit energètic. Aquesta iniciativa té un doble objectiu: donar visibilitat a aquelles persones, entitats o institucions que destaquen en l’àmbit social vinculata a l’energia, i ajudar a finançar iniciatives en aquest àmbit per millorar la qualitat de vida de les persones més vulnerables.

Així doncs, l’import íntegre del reconeixement s’haurà de destinar a projectes que promoguin la millora de les condicions dels col·lectius més desfavorits en temes relacionats amb l’energia. En la seva valoració, el jurat  tindrà en compte que l’execució dels projectes i les iniciatives presentades tinguin un fi social clar.

Així mateix, valorarà els resultats i l’impacte de les iniciatives que la persona o entitat hagi dut a terme en tota la seva trajectòria. La rellevància social, l’abast i l’escalabilitat de la tasca, les sinergies amb altres persones i institucions, així com la transparència i la bona gestió del finançament, seran altres criteris que contribuiran a l’elecció dels guanyadors.

• Quin és el premi?
    El premi estarà dotat amb 60.000 euros, i a més s’atorgarà un accèssit de 30.000 euros. Els imports seran destinats a les iniciatives socials dels guanyadors.
  • Qui hi pot participar?
    Totes aquelles persones físiques o jurídiques que, amb la seva feina, generin millores en les condicions socials dels col·lectius més desfavorits amb actuacions vinculades a l’àmbit de l’energia.
  • Fins quan puc presentar-m’hi?
    La convocatòria per presentar candidatures estarà oberta fins al 31 de gener de 2020, i el premi es decidirà durant el segon trimestre de l’any.

Informa-te’n i participa-hi!

President de la Fundació Lealtad

lopez-burniol

Juan José López Burniol