El Museu del Gas en la Festa de la Ciència de Barcelona

El Museu del Gas va participar a la Festa de la Ciència 2017, que es va celebrar al Parc de la Ciutadella, i que va estar plena de tallers, demostracions, circuits, xerrades i espectacles.

Per tercer any consecutiu, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, juntament amb altres institucions i entitats, va sumar-se a la Festa de la Ciència impulsada per l’Ajuntament de Barcelona. Aquesta efemèride té com a objectiu treure la ciència i la tecnologia al carrer i acostar-la als ciutadans. La programació de la Fira de la Ciència va oferir xerrades, maratons, exposicions, documentals, performances, tallers, pop up’s, experiments tecnològics i científics perquè el públic pogués interactuar amb la ciència, la tecnologia i la innovació.

Per la seva part, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa va contribuir a la convocatòria presentant la seva exposició Energia. La proposta permet experimentar amb l’energia i descobrir què és l’eficiència energètica, a través de cinc reptes interactius. La Festa de la Ciència, que s’emplaça en el Parc de la Ciutadella de la ciutat comtal, va rebre més de 15.000 assistents.

Consulteu més informació sobre la Festa de la Ciència, aquí.

Fotògraf: Dani Rovira © Fundació Gas Natural Fenosa, 2017