230 voluntaris, 3.600 beneficiaris: així celebrem el Dia Internacional dels Voluntaris

El mes de desembre passat, la Fundació Naturgy va organitzar una marató d’activitats per celebrar el Dia Internacional dels Voluntaris.

Van ser 230 els voluntaris que van acudir a aquesta crida i, gràcies a la seva participació activa en les diferents iniciatives, 3.600 persones es van beneficiar novament de la seva solidaritat.

S’hi van dur a terme tallers d’assessorament energètic online a clients vulnerables, sota el guiatge de l’àrea de Customer Service, i sessions d’eficiència energètica amb famílies en situació de vulnerabilitat ateses per Creu Roja Espanyola i amb persones amb discapacitat intel·lectual de la Fundació Gil Gayarre.

També hi va haver una classe magistral sobre construcció i funcionament d’aerogeneradors per motivar joves de col·lectius vulnerables. I gràcies a l’activitat “Rei Mag per un dia”, prop de 70 nens de famílies vulnerables ateses per la Fundació Tengo Hogar van rebre un regal.

La iniciativa “Quilòmetres d’energia solidària”, amb la qual la Fundació va voler unir solidaritat i salut, va permetre fer una donació de 12.000 euros al projecte “Alimentació Justa” de Càritas Espanya.

Les iniciatives es van completar amb un voluntariat ambiental sobre horts urbans i la construcció d’un hotel per a insectes sota el guiatge de la Fundació Global Nature.

Mostra el vídeo