“Programme de Formation pour l’Export”

El Programa de formació per a l’exportació es va inaugurar diumenge passat, 17 de maig, a la seu de la CACI (Chambre Algerienne de Commerce et d’Industrie) a la ciutat d’Alger. Va ser dirigit pel professor Pere Serra, relationship manager del Departament d’Institucions Financeres Internacionals de “la Caixa” i professor del màster en Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (UPF).

"Programme de Formation pour l´Export"

Aquest programa és fruit d’un acord de col·laboració entre la CACI (Chambre Algerienne de Commerce et d’Industrie), la Barcelona School of Management de la Universitat Pompeu Fabra de Barcelona i la Fundació Gas Natural Fenosa.

El programa s’ha iniciat el 17 de maig i no acabarà fins al mes d’abril del pròxim any 2016 i està adreçat a estudiants que tinguin formació en comerç internacional i màrqueting i que estiguin interessats a especialitzar-se en el món de l’exportació. Inclou, a més de la formació específica en exportació, 6 seminaris internacionals amb els títols següents:

1. Introduction General

2. Contrats Internationaux

3. Negotiation Interculturel

4. Langue

5. Marketing International

6. Logistique International

Així mateix, els alumnes gaudiran d’una estada pràctica d’un setmana a la ciutat de Barcelona.

El dijous, 21 de maig, es va signar l’acord de col·laboració entre la CACI, l’UPF i la Fundació Gas Natural Fenosa, per part de M. Mohamed Chami, director general de la CACI, Carme Martinell, directora general de la Barcelona School of Management, i Manuel Beguer i Mayor, coordinador de Projectes Internacionals de la Fundació Gas Natural Fenosa.

Notícia publicada per la Universitat Pompeu Fabra.

ALGER (ALGÈRIA), 17 MAI 2015

Fundació