El Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa en el congrés internacional sobre educació nuclear NESTet, celebrat a Berlín

Del 22 al 26 de maig de 2016, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa va participar en el congrés internacional sobre educació nuclear NESTet.

nestet 2016

La trobada, celebrada a Berlín i organitzada per la Societat Nuclear Europea (ENS), va tenir com a principal objectiu la creació de xarxes d'educació nuclear en l'àmbit de l'enginyeria, la ciència i la tecnologia. Durant les jornades de debat, els responsables del desenvolupament de programes educatius al sector energètic van intercanviar experiències i van crear sinergies amb altres institucions d'àmbit internacional.

La directora del Museu del Gas, Eva Buch, va formar part de la taula de treball titulada “Parlar sobre l'energia nuclear a escoles i a la societat civil”, i va presentar el programa d'activitats educatives en els àmbits de la ciència i la tecnologia de l'equipament corporatiu de la Fundació Gas Natural Fenosa. Juntament amb representants de la Universitat d'Okayama (Japó), el Centre de Recerca Nuclear Belga, l'Acadèmia Nacional d'Habilitats del Regne Unit, la Universitat Autònoma de Madrid i el Fòrum Nuclear d'Espanya, el Museu del Gas va debatre sobre les possibilitats de col·laboració internacional per tractar de fer accessibles els recursos pedagògics de les institucions presents.