• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “Cleanairs a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación”. Madrid

28/03/2019 @ 10:00 - 31/03/2019 @ 20:00

Aquesta proposta participativa és un repte a reflexionar sobre un fenomen clau per a la salut de les persones i del medi ambient.

Amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament formatiu i a la sensibilització ambiental de la societat, la Fundació Naturgy participarà a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación mitjançant una proposta que mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. Es tracta d’un joc multimèdia anomenat Cleanairs que repta els participants a crear accions que ajudin a millorar la qualitat de l’aire de la ciutat, partint de la disposició de quatre regidories hipotètiques representades sobre una taula interactiva. Durant les partides, els participants assumeixen el repte d’impulsar polítiques públiques sobre energia, urbanisme, mobilitat, neteja i gestió de residus. Les propostes que es van generant es projecten en temps real en pantalles, per poder comparar les diferents opcions plantejades pels participants i valorar les conseqüències de les decisions preses per cada equip.

Cleanairs es presentarà a la Feria Madrid por la Ciencia y la Innovación, organitzada per IFEMA, Fira de Madrid i la Fundació per al Coneixement Madri+d, dins de la Setmana de l’Educació. Aquest esdeveniment que té lloc del 28 al 31 de març de 2019, té com a principal objectiu difondre la cultura científica, fomentant les vocacions STEM i eliminant les barreres de gènere, per mostrar com la ciència i la tecnologia influeixen en el desenvolupament econòmic i el benestar social, fomentant la competitivitat de les empreses a través de la innovació.

lapiz-blanco
Del 28 al 31 de març de 2019