Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “Dia Mundial de les Ciutats”. Barcelona

27/10/2018 @ 10:00 - 14:00

Actividad "Día Mundial de las Ciudades". Barcelona sant antoni

Les Nacions Unides van establir el dia 31 d’octubre com el Dia Mundial de les Ciutats. Amb la temàtica de la Sostenibilitat i la Resiliència Urbana, aquesta festa anual promoguda per ONU-Hàbitat i l’Ajuntament de Barcelona té vocació de convertir-se en una crida a repensar com les ciutats es poden convertir en un lloc millor per protegir la vida de les persones. L’objectiu d’aquesta festa és apropar a la ciutadania les accions que puguin millorar la qualitat, com també prendre consciència de l’impacte individual i col·lectiu que podem exercir.

La Fundació Naturgy se suma a la convocatòria oferint una activitat familiar que mostra com, amb els nostres hàbits de consum actuals, cada dia som més dependents de l’energia. Mitjançant la manipulació i l’experimentació d’uns mòduls interactius, els participants descobriran quines són les energies del futur i per què l’eficiència serà clau per resoldre el repte energètic de la humanitat.

Dates. Dissabte, 27 d’octubre de 2018.

Horari. De 10 a 14 h.

Ubicació. Superilla de Sant Antoni (08011 – Barcelona)

Preu. Gratuït.

Informació. educacionfundacion@naturgy.com