• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “Juvenalia 2018: Descobreix l’energia!”. Madrid

05/12/2018 @ 11:00 - 09/12/2018 @ 20:00

Cleanairs calidad del aire

Amb l’objectiu d’apropar coneixements sobre l’energia a les generacions més joves, transmetre els valors de l’eficiència energètica i fomentar vocacions tecnològiques en l’àmbit de la tecnologia, la Fundació participarà al Saló de l’Oci Infantil i Juvenil amb la seva exposició interactiva “Energia” i amb el joc de la qualitat de l’aire “Cleanairs”.

“Energia” és una proposta didàctica formada per mòduls manipulatius que mostra les claus del futur de l’energia i les eines al nostre abast per garantir l’abastament energètic de manera responsable. Els usuaris d’aquesta experiència educativa, que ja ha estat visitada per més de 22.500 persones, permet descobrir d’una manera senzilla i divertida, l’enorme repte que suposa la gestió de l’energia i la importància d’aquesta qüestió per a la nostra agenda futura.

Per la seva banda, el joc de la qualitat de l’aire, denominat Cleanairs, mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. La proposta planteja el repte de millorar la qualitat de l’aire d’una ciutat a través de les accions que es desenvoluparan en quatre regidories hipotètiques, representades sobre una taula interactiva. Durant la partida, com si es tractés dels quatre anys que dura un mandat, els participants assumeixen el repte d’impulsar polítiques públiques sobre energia, urbanisme, mobilitat, neteja i gestió de residus. D’aquesta manera, els jugadors aborden qüestions cabdals en la gestió d’una ciutat que, a més, influeixen directament en la qualitat de l’aire que respirem.

En 2018, Juvenalia celebrarà la seva vuitena edició amb una atractiva agenda d’activitats de caràcter lúdic i educatiu adreçades a famílies, nens i joves. El Saló d’Oci Infantil i Juvenil, que s’ha convertit en una cita obligada a la programació lúdica del Pont de la Constitució, organitza la seva oferta d’activitats en diferents àrees temàtiques entre les quals destaca l’energia, on se situa la proposta de la Fundació.

Dates. Del 5 al 9 de desembre de 2018.

Horari. D’11:00 a 20:00.

Ubicació. Fira de Madrid, IFEMA (pavellons 12 i 14). Av. Partenón, 5 – 28042 Madrid

Més informació i venda d’entradeswww.juvenalia.ifema.es

Mostra els detalls