Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “Sota la llum de gas”. Barcelona

21/10/2018 @ 12:00 - 13:30

Aquesta experiència singular busca reunir persones de més de cinquanta anys per demanar-los que comparteixin records, vivències i anècdotes relacionades amb l’energia i el seu patrimoni. L’activitat s’organitza en grups que es reuneixen al voltant d’un llum de gas, una peça de la Col·lecció Catalana de Gas, i d’una sèrie de documents originals de l’Arxiu Històric de la Fundació Naturgy. El responsable de l’activitat enceta una conversa distesa per convidar els participants a rememorar la figura del fanaler i les antigues nadales amb les quals es desitjava un bon Nadal, el pas de la cuina econòmica a la cuina de gas o la calor del braser i de l’estufa. També s’hi fan presents fets històrics com ara l’Exposició Universal del 1929, l’arribada del gas natural el 1969 o les Olimpíades de Barcelona.

Dates. Diumenge, 21 d’octubre de 2018.

Horari. 12:00.

Ubicació. Biblioteca Sagrada Família – Josep M. Ainaud de Lasarte (c/ Provenza, 480 – 08025 Barcelona)

Preu. Gratuït.

Inscripció. Telèfon: 934 50 87 33 / Adreça electrònica: b.barcelona.sf@diba.cat