Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “The Circular Challenge. Innovació per a una energia renovable i circular” a la 45a Reunió Anual de la Societat Nuclear Espanyola. Vigo

23/09/2019 @ 09:00 - 24/09/2019 @ 13:30

Circular Challenge

La Fundació Naturgy serà present a la 45a edició de la Reunió Anual de la Societat Espanyola, que se celebrarà a Vigo del 23 al 27 de setembre, mitjançant “The Circular Challenge”, una experiència tecnològica i participativa que, mitjançant la ludificació, permet descobrir com el gas renovable és una font d’energia clau per frenar el canvi climàtic i afavorir l’economia circular. Els participants comprendran com es crea el gas renovable, els usos que permet i el seu paper fonamental en el futur com a energia neta i sostenible. Aquesta proposta, que es pot desenvolupar en diferents nivells de dificultat, és una eina excel·lent per transferir coneixement expert a estudiants de secundària, universitaris, així com públic en general. A més de tractar qüestions tècniques, l’experiència planteja el treball en valors, el desenvolupament del sentit crític, el civisme i el compromís social.

La Reunió Anual de la Societat Espanyola inclou activitats obertes al públic en general, entre les quals s’engloba el Programa STEM de la Societat Nuclear Espanyola. Aquest esdeveniment obert i gratuït orientat a estudiants d’instituts d’ensenyament secundari (IES) els seus dos últims anys (3r i 4t de l’ESO) pretén formar les generacions més joves en conceptes tècnics i científics relacionats amb la ciència i la tecnologia en general i l’energia en particular.

lapiz-blanco
23 i 24 de setembre de 2019, de 9:00 a 13:30 h.

Auditori Pazo de Congresos Mar (Av. da Beiramar 59; 36202 Vigo, Pontevedra)

Més informació a
educacionfundacion@naturgy.com