Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Activitat “XIX Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid: Visita a la Central Hidroelèctrica i el Museu Bolarque”

09/11/2019 @ 09:00 - 14:00

Museo Bolarque programa educativo

Aquest itinerari didàctic, que partirà de la seu de la Fundació a Madrid, et conduirà a l’enclavament privilegiat on es troba el Salt de Bolarque. Aquesta experiència et permetrà descobrir un equipament museístic de primer nivell, considerat un testimoni únic de la indústria elèctrica, concretament sobre la producció d’electricitat mitjançant la força de l’aigua.

La Setmana de la Ciència i la Innovació de Madrid, que se celebra del 4 al 17 de novembre de 2019, és un esdeveniment de divulgació científica i participació ciutadana organitzat per la Fundació per al Coneixement madri + d que té l’objectiu d’involucrar activament a els ciutadans en la ciència, la tecnologia i la innovació i, de forma especial, als més joves, fomentant les vocacions científiques i eliminant les barreres de gènere des dels primers cicles formatius.

Es recomana que els participants portin roba còmoda i un petit refrigeri per a la jornada. Places limitades. Activitat subjecta a la inscripció d’un nombre mínim d’assistents.

lapiz-blanco
Dissabte, 9 de novembre de 2019, de 9 a 14 h.

Av. de San Luis 77 – 28033 Madrid (Punt de recollida i d’arribada dels participants per al trasllat a Bolarque amb autobús)

Preu: gratuït
Més informació i inscripcions:
educacionfundacion@naturgy.com

Mostra els detalls