Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

“Calm technology i el futur del sector energètic” amb la cyborg antropòloga Amber Case. Madrid

22/02/2019 @ 09:00 - 11:00

Amber Case Calm Technology

La Fundació Naturgy té el plaer de convidar-te al primer talkson sobre “Calm technology i el futur del sector energètic”, on Amber Case exposarà la importància que la tecnologia sigui una eina que ens doni més temps, no que ens ho tregui.

Amber Case

Estudia la interacció entre humans i ordinadors, i com està canviant la nostra manera de pensar, actuar i comprendre el món. És investigadora a l’Institute for the Future i ha publicat diversos llibres, entre ells, Calm technology i Designing with sound. Ha col·laborat amb el Center for Civic Media del MIT i amb el Berkman Klein Center for Internet & Society de la Universitat de Harvard. Ha estat nomenada una de les 30 under 30 per Inc. Magazine, inclosa en la llista de dones més influents del sector de la tecnologia per Fast Company i va ser triada per National Geographic com Emerging Explorer el 2012. També ha rebut el premi Claude Shannon Innovation Award que concedeix el Bell Labs.

9:00h    Presentació
9:10h    Amber Case, cyborg antropòloga
10:10h  Ana Serrano, customer centricity, Naturgy
10:30h  Networking Coffee
11:00h   Fi de sessió

Traducció simultània en anglès i castellà.
Si necessites traducció en llengua de signes, sol·licita-ho aquí.

Mostra els detalls

Data: