Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Barcelona

10/10/2018 @ 09:00 - 21/10/2018 @ 20:00

L’exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”, produïda per la Fundació Naturgy amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament educatiu, ambiental i cultural de la societat, mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. La implementació de diferents iniciatives, per part d’administracions, empreses privades i ciutadania, serà un repte imprescindible per complir els nivells que marca l’Organització Mundial de la Salut per millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn. En aquest context, entre altres mesures, l’ús responsable de l’energia i, en concret, del gas natural com a combustible net, serà un factor determinant per reduir les emissions i procurar la millora de la qualitat de l’aire. La mostra, comissariada pel professor expert en contaminació atmosfèrica, Dr. Xavier Querol, ofereix les eines per conèixer i interpretar els factors clau que determinen la qualitat de l’aire a través de quatre àmbits: la descripció del fenomen, les causes que el provoquen, els efectes que produeix i les solucions per abordar-lo. L’exposició, presentada en castellà, després de passar per Barcelona, iniciarà una itinerància pel territori i efectuarà la pròxima parada a Guadalajara.

Una proposta educativa sobre la qualitat de l’aire a les ciutats

L’exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual” es complementa amb un programa educatiu gratuït dissenyat per a alumnes de cicle mitjà i superior de primària i educació secundària obligatòria. La proposta didàctica inclou una visita i una activitat que permetrà als escolars conèixer el fenomen i convertir-se en agent actiu per contribuir a aportar solucions al repte mediambiental. El programa educatiu de l’exposició, conduït per un monitor especialitzat, representa una oportunitat per familiaritzar-se amb continguts curriculars tècnics, d’una manera pedagògicament innovadora.

Públic general:

Del 10 al 21 d’octubre de 2018

Horari de visites: de dilluns a divendres, de 9 a 20 h

Públic escolar:

Del 10 al 21 d’octubre de 2018

Horari de visites: de 9.30 a 13.30 h

Dates. Del 10 al 21 d’octubre de 2018.

Horari. De dilluns a divendres, de 9 a 20 h.

Ubicació. Sala Polivalent Naturgy (plaça del Gas, 1 – 08003 Barcelona)

Preu. Gratuït.

Inscripció. educacionfundacion@naturgy.com o tel. 93 412 96 80.

Mostra els detalls

Inici: