Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Exposició “La qualitat de l’aire. Un repte actual”. Madrid

28/03/2019 @ 08:00 - 12/04/2019 @ 20:00

L’exposició La qualitat de l’aire. Un repte actual, produïda per la Fundació Naturgy amb l’objectiu de contribuir al desenvolupament formatiu i a la sensibilització ambiental de la societat, mostra com el fenomen de la contaminació atmosfèrica és un factor clau que determina la salut de les persones i del medi ambient. La implementació de diferents iniciatives, per part d’administracions, empreses privades i ciutadania, serà un repte imprescindible per complir els nivells que marca l’Organització Mundial de la Salut per millorar la qualitat de l’aire del nostre entorn. En aquest context, entre altres mesures, l’ús responsable de l’energia i, en concret, del gas natural com a combustible net, serà un factor determinant per reduir les emissions i procurar la millora de la qualitat de l’aire. La mostra, comissariada pel professor expert en contaminació atmosfèrica, Dr. Xavier Querol, ofereix les eines per conèixer i interpretar els factors claus que determinen la qualitat de l’aire a través de quatre àmbits: la descripció de fenomen, les causes que el provoquen, els efectes que el produeixen i les solucions per abordar-lo. Abans de la seva parada a Madrid, l’exposició ha efectuat el seu pas per Barcelona i Guadalajara.

lapiz-blanco
Del 28 de març al 12 d’abril de 2019, de 8 a 20h