Aquest activitat ja ha passat.

Globalització, nacionalització i liberalització de la indústria del gas a l’Europa llatina (segles XIX-XXI) Barcelona

05 set.
Globalización, nacionalización y liberalización de la industria del gas en la Europa Latina (siglos XIX-XXI). Barcelona

El proper 1 de setembre, la Fundació Gas Natural Fenosa i el projecte R+D d’excel·lència “Origen, consolidació i evolució de la indústria del gas a Espanya (segles XIX-XXI)” organitzen el seminari internacional “Globalització, nacionalització i liberalització de la indústria del gas a l’Europa llatina (segles XIX-XXI)”. Des d’una perspectiva comparada i amb un enfocament interdisciplinari, tindrem ocasió d’assistir a la primera trobada entre experts en història del gas d’Espanya, Itàlia, França, Portugal i la Gran Bretanya que debatran sobre l’evolució…

Descripció de l'activitat

Des d’una perspectiva comparada i amb un enfocament interdisciplinari, tindrem ocasió d’assistir a la primera trobada entre experts en història del gas d’Espanya, Itàlia, França, Portugal i la Gran Bretanya que debatran sobre l’evolució històrica de la indústria del gas a l’Europa llatina els segles XIX-XXI.

Inscripció gratuïta abans del 20 d’agost de 2016.

Per a més informació:

Informació d'interès