Aquest activitat ja ha passat.

La distribució de gas natural a Mèxic: reptes i oportunitats

26 set.
La distribución del gas natural en México: Retos y Oportunidades

El 26 de setembre de 2016, la Fundació Gas Natural Fenosa va organitzar en el Club d’Industrials de la Ciutat de Mèxic, el seminari “La distribució del gas natural a Mèxic: reptes i oportunitats”.

Descripció de l'activitat

El seminari va informar sobre els principals elements de la reforma energètica en curs a Mèxic i sobre el paper que s’assigna al gas natural en el nou model energètic del país, contrastant-los amb la realitat que suposa una distribució de gas natural encara molt limitada, molt inferior a la d’altres països d’Amèrica Llatina; va realitzar l’avaluació econòmica i ambiental del gas natural, comparat amb altres fonts o alternatives energètiques; va plantejar els plans d’acció i les mesures que cal emprendre per superar els obstacles actuals i assegurar una expansió ràpida i continuada de la distribució de gas natural a Mèxic, i finalment va informar dels serveis de tot tipus que avui pot brindar el gas natural al client final, considerant-ne els usos tradicionals (ús industrial o residencial) i també els nous usos (generació d’electricitat i transport).

Informació d'interès