Carregant Esdeveniments

« Tots els Esdeveniments

• Aquest esdeveniment ja ha passat.

Webinar presentació del llibre “Hidrogen. Vector energètic d’una economia descarbonitzada”

05/11/2020 @ 16:00 - 16:45

L’hidrogen serà un element essencial del Pacte Verd de la Unió Europea i del camí cap als objectius energètics d’Europa per a l’any 2050. Aquesta és una de les principals conclusions d’un nou llibre publicat per Fundació Naturgy, Hidrogen. Vector energètic d’una economia descarbonitzada.

Et convidem al webinar de presentació del llibre, elaborat per experts de l’Institut de Recerca en Energia de Catalunya (IREC), en el qual comptarem amb la participació de dos dels seus autors, Joan Ramon Morante i Albert Tarancón.

Amb aquesta nova publicació, Fundació Naturgy pretén aportar informació que permeti assolir un major coneixement sobre l’hidrogen, les seves propietats, tecnologies per al seu ús, potencial i estratègies necessàries per al seu desenvolupament.

Durada webinar 45 ‘

Et presentem un vídeo resum de 4 minuts:

Mostra els detalls

Data: