Agenda d’activitats del Museu del Gas

Gener, febrer i març de 2016

01/01/2016 – 31/03/2016 – SABADELL (ESPANYA)

Baixeu el PDF

Activitats per a famílies

De diumenge al Museu del Gas

Posem-li bona de cara a l'hivern mentre estrenem un nou calendari ple d'activitats!

Aquest primer trimestre us oferim una programació continuada amb la qual podreu participar de manera activa en els tallers sobre tecnologia, ciència i creativitat. Deixa anar la teva imaginació, crea quadres amb materials reciclats, descobreix els secrets de l'energia, construeix el teu propi llum i dissenya un estel.

Et convidem a participar-hi i gaudir amb nosaltres d'aquests espais vivencials i d'intercanvi d'experiències en família.

L'art del reciclatge

Diumenge, 10 de gener, a les 11.30 h

4t aniversari del Museu del Gas

Diumenge, 24 de gener, a les 11.30 h

Espectacle infantil de Pot Petit.

Activitat gratuïta oberta a tothom a la plaça!

Taller de l'energia

Diumenge, 14 de febrer, a les 11.30 h

Activitat per a majors de 5 anys

Il·luminem la nit

Diumenge, 28 de febrer, a les 11.30 h

Vola, vola l'estel

Diumenge, 13 de març, a les 11.30 h

Activitats per a tots els públics

Tardes de dissabte al Museu del Gas

Si creies que la ciència era avorrida, espera a conèixer les noves activitats del Museu del Gas!

Saps com es forma el gas? Què tenen en comú la música i l'energia? Quins ingredients fan falta per fer una bona pizza científica?

Endinsa't en el coneixement amb nosaltres d'una manera original i amena, les tardes del tercer dissabte de cada mes.

Ice Age i la formació dels continents

Dissabte, 16 de gener, a les 17.30 h

Percussió amb el cos

Dissabte, 20 de febrer, a les 17.00 h

Hi col·labora l'entitat sabadellenca Escènics i estarà conduïda per Santi Serratosa.

La pizza científica!

Dissabte, 19 de març, a les 17.30 h

Preu: 2 €. Gratuït per als membres del Club CH4.

Reserves: 934 129 640 o museugasfgnf@gasnaturalfenosa.com. Aforament limitat.

No es permetrà l'entrada una vegada iniciada l'activitat.

Per a totes les activitats, la inscripció s'obrirà 15 dies abans de la data de realització.

Activitats per a petits

Divertim-nos amb l'aigua, el vent i la llum!

Activitats de Setmana Santa per als nens i nenes del Club CH4 del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa

Del 21 al 24 de març, de 9.00 a 13.00 h

Durant la Setmana Santa, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa ofereix activitats de temps lliure per a nens i nenes de primària. Què tenen en comú l'enginyera Ferrera, el pirata Bravata, el peix Miralpeix i la bombeta Xispeta? Vine a descobrir-ho en una Setmana Santa carregada d'energia.

Descobrim les energies renovables de la mà de l'enginyera Ferrera

Dilluns, 21 de març

El pirata Bravata: bufa, bufa i bufarà i els vaixells mourà!

Dimarts, 22 de març

El conte del Miralpeix

Dimecres, 23 de març

La bombeta Xispeta. Juguem a ser eficients!

Dijous, 24 de març

Aforament limitat. Fa falta reservar la plaça a l'adreça museugasfgnf@gasnaturalfenosa.com o bé al telèfon 934 129 640. El preu de les activitats s'abonarà a la recepció de la Fundació Gas Natural Fenosa. Preu públic general: 60 € per a totes les sessions i 25 € per a una sessió. Preu membres del Club CH4: 35 € per a totes les sessions i 12 € per a una sessió. Els participants hauran de portar l'esmorzar i roba que es pugui embrutar.

Uneix-te al Club CH4 del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa posant-te en contacte amb nosaltres. Gaudiràs d'aquestes i de moltes altres activitats exclusives que preparem especialment per a tu!

Activitats per a adults

IV Concurs de Relats

Del 18 de gener al 15 de març de 2016

El Concurs de Relats que organitza el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa arriba a la quarta edició. Us convidem a participar-hi amb un relat de temàtica lliure, però que inclogui elements relacionats amb l'energia, el medi ambient, la història del gas o el patrimoni industrial.

Consulteu les bases completes del concurs a www.fundacionnaturgy.org i presenteu la vostra proposta abans del 15 de març de 2016. El lliurament de premis tindrà lloc el dijous, 21 d'abril de 2015 a les 19.00 h a l'Auditori de la Fundació Gas Natural Fenosa.

Exposició temporal

Jugues? Pensem en energia!

Del 15 de juny de 2015 al 28 de febrer de 2016

Una exposició temporal en la qual descobrireu els secrets del gas i de l'electricitat com a font d'energia a través d'un espai participatiu, amb experiments didàctics i divertits desenvolupats pel divulgador científic Dani Jiménez. Activeu tots els sentits i atreviu-vos a viure la naturalesa, la creació i la distribució d'aquestes energies tan necessàries per a la nostra quotidianitat. Coneixem bé l'energia que ens envolta? Com som capaços els éssers humans de produir energia? Com es creava l'energia en el passat, sense la tecnologia dels nostres dies? Quines eines utilitzem actualment per produir energia i perquè aquesta arribi a casa nostra? Quin cost econòmic té l'energia i quins hàbits d'eficiència cal que tinguem per no malgastar-la?

Preu: 3 €. Entrada reduïda: 2 €.

Visites comentades i tallers didàctics de l'exposició, amb cita prèvia.

Cada primer diumenge de mes, a les 12.00 h, us oferim una visita guiada gratuïta que us permetrà descobrir el museu des d'una nova perspectiva!

Relacionat amb: