Alumnes de 4t d’ESO coneixen Naturgy sota el guiatge de la Fundació

Una vintena d’alumnes de 4t d’ESO han fet una immersió a Naturgy sota el guiatge de la Fundació, que per quart any participa en el programa 4t ESO + Empresa de la Comunitat de Madrid.

Un total de 21 alumnes van assistir la setmana passada a xerrades sobre diferents àrees de negoci de la corporació, a fi de conèixer, en primera persona, les tasques que s’hi duen a terme i els perfils professionals que es requereixen en una multinacional com Naturgy.

Els joves van conèixer de primera mà la transformació de la companyia en un context de transició energètica, així com les línies estratègiques d’innovació.

L’última jornada, els alumnes van visitar el Museu Bolarque, a la província de Guadalajara, la qual cosa els va permetre introduir-se en la història de la companyia i descobrir l’acció social i divulgativa desenvolupada per la Fundació.

Aquesta iniciativa del govern madrileny té l’objectiu d’apropar el sistema educatiu i el món laboral als alumnes, a través d’estades educatives en empreses i institucions. Es tracta d’una activitat de caràcter obligatori que promou que els joves alumnes estiguin més ben preparats per prendre decisions sobre el seu futur acadèmic i professional.

Aquest any, els alumnes procedien de cinc centres educatius: Rafaela Ybarra, Fuentelarreyna i Gamo Diana, de Madrid; Arula, d’Alalpardo; i Arenales, d’Arroyomolinos.

Relacionat amb: