Artur Mas, president de la Generalitat de Catalunya, visita el Centre de Formació de la Fundació Gas Natural Fenosa a Rio de Janeiro

El president de la Generalitat de Catalunya, Artur Mas, va visitar el centre de formació, dins de l’Espaço Criança Esperança a les comunitats de Cantagalo, Pavão/Pavãozinho de Rio de Janeiro. En aquest centre, joves de la favela reben diversos cursos de qualificació per al mercat de la construcció civil i del gas natural.

Artur Mas, presidente de la Generalitat de Cataluña, visita el Centro de Formación de la Fundación Gas Natural Fenosa en Río de Janeiro

Al Centre de Formació de la Fundació, joves de la favela reben diversos cursos de qualificació per al mercat de la construcció civil i del gas natural. El president va lliurar els certificats als alumnes que van acabar els cursos i va assenyalar que totes les iniciatives que sorgeixen de la col·laboració de governs i empreses són molt positives.

Cleidiston Eleres do Santos, un dels alumnes que va rebre el certificat de mans del president català, va parlar de la importància que ha tingut aquest curs en la seva vida professional i va assenyalar l’alt grau d’aprenentatge i l’augment de les seves possibilitats d’aconseguir una feina.

El president Artur Mas i la seva comitiva van visitar també la biblioteca del projecte i el plafó “Plantando Bananeira”, de l’artista Candido Portinari. L’obra, de 10 x 15 metres, és un dels murals de la sèrie “Guerra e Paz” i està instal·lada en un lateral de l’edifici de l’ECE (Espaço Criança Esperança)

RIO DE JANEIRO (BRASIL), 09 JUL 2013

Fundació