Comillas ICAI-ICADE crea la càtedra d’energia i pobresa amb la participació de múltiples agents i el patrocini de Gas Natural Fenosa

La nova càtedra investigarà de manera interdisciplinària els diversos aspectes que conflueixen en la pobresa vinculada a l'energia: el tecnològic, el social, l'empresarial i el legal.

Té el suport d'algunes de les principals companyies energètiques, com Gas Natural Fenosa, Endesa, EDP i Sedigas, que hi col·laboren a fi de comprendre les causes de la pobresa relacionada amb l'energia i donar-hi una solució coordinada.

La Universitat Pontifícia Comillas ICAI-ICADE ha formalitzat avui la creació de la càtedra d’energia i pobresa, que té com a objectiu contribuir a la recerca i implantació de solucions al problema de la pobresa, en concret, en la seva faceta relacionada amb l’energia. En la càtedra, el conveni de la qual ha estat ratificat avui a la seu de la universitat, hi participaran, inicialment, empreses energètiques de primer nivell com Gas Natural Fenosa, a través de la seva Fundació, Endesa i EDP, així com l’Associació Espanyola del Gas (Sedigas), l’òrgan que representa el sector gasista a Espanya. A més, està en tràmits la incorporació de FUNCAS.

Vegeu sala de premsa

Relacionat amb: