T’oferim un curs de formació pràctica gratuït de digitalització de xarxes elèctriques.

Curs certificat per les administracions públiques competents en educació i impartit per professionals especialitzats.

Descarrega't la nostra publicació
Realitza el nostre curs d'e-learning

Objectiu del curs

Actualment, la xarxa elèctrica està parcialment sensoritzada i digitalitzada. Aquesta digitalització permet conèixer els paràmetres més rellevants de la xarxa i l’operació remota d’alguns interruptors, de manera que podem operar la xarxa en temps real i minimitzar l’impacte de les sobrecàrregues o avaries. Per aconseguir-ho, la xarxa elèctrica té una xarxa de comunicacions superposada i un important nombre de sensors instal·lats, així com protocols de comunicació específics que garanteixen que la dada es rep en temps real i amb la qualitat adequada.

Metodologia

Les sessions podran seguir-se a online. L’aula virtual permet fer consultes via xat o per àudio en directe.

Les sessions en línia s’impartiran en format ponència, on el docent exposarà els continguts de la seva sessió, interactuant amb els assistents i resolent dubtes. S’aniran alternant casos més pràctics, on els participants exposaran les seves reflexions i solucions a problemes plantejats prèviament, amb l’objectiu de potenciar la metodologia learning by doing, on s’aprèn a base d’enfrontar-se a problemes reals.

Famílies professionals i formacions

L’adquisició de coneixements sobre digitalització de xarxes elèctriques és transversal a diferents famílies professionals, entre d’altres: “Informàtica i Comunicacions”, “Electricitat i Electrònica”, “Energia i Aigua” i “Instal·lació i Manteniment” dintre de les quals podem trobar diferents cicles formatius i certificats de professionalitat a què es poden associar aquests continguts.

Destinataris

Els destinataris del programa són preferentment docents de la família professional “Informàtica i Comunicacions”, “Electricitat i Electrònica”, “Energia i Aigua” i “Instal·lació i Manteniment”. Calen coneixements previs d’informàtica. Se’ls donarà pautes i materials didàctics per poder transmetre els coneixements adquirits als alumnes.

Información práctica del curso

Plazas limitadas.
Formación online de 25 horas.
Más información en FP_fundacion@naturgy.com.