Descobreix la nostra proposta didàctica més interactiva i innovadora

Efigy Planet és una plataforma d’aprenentatge que combina la tecnologia blended learning amb propostes de formació digital i presencial que permet també l’avaluació dels alumnes.

Efigy Planet és una eina interactiva, didàctica innovadora, basada en la gamificació i de referència per a la comunitat educativa en l’àmbit dels ensenyaments sobre energia, tecnologies, disciplines STEM i ciències ambientals del currículum escolar. Es tracta d’un programa educatiu gratuït, adreçat a alumnes de cicle mitjà i superior de primària, plantejat sobre la metodologia innovadora del blended learning, que permet que cada alumne visqui el seu propi procés real d’aprenentatge de manera individualitzada, d’acord amb les seves habilitats i capacitats.

Sota el guiatge de Gea, bona coneixedora de Efigy Planet –un territori virtual amb característiques astronòmiques similars a la Terra–, el grup classe rep una invitació per ajudar-la a descobrir aquest planeta i esbrinar com aconseguir que la terra sigui sostenible i energèticament intel·ligent per afavorir una transició energètica justa. D’aquesta manera, la plataforma d’aprenentatge llança propostes de tallers i activitats manipulatives dins i fora de l’aula, amb l’objectiu d’integrar coneixements i garantir que, en un futur pròxim, Efigy Planet ja no sigui una realitat imaginària, sinó el planeta eficient que tots volem.

L’eina ofereix un acompanyament tècnic permanent al docent amb l’objectiu de facilitar l’accés al recurs i donar a conèixer tot el seu potencial, cosa que facilita l’avaluació de l’alumnat al docent.

Accedir a Efigy Planet

Objetius

Proporcionar una eina als docents que permeti ensenyar i aprendre continguts curriculars sobre energia, eficiència, tecnologia i sostenibilitat a través d’un recurs educatiu innovador basat en el blended learning.

Competències

• Àmbit digital
  • Àmbit matemàtic
  • Àmbit interacció amb el món
  • Àmbit lingüístic
  • Àmbit aprendre a aprendre

Nivell educatiu

• Educació Primària, Cicle mitjà i superior

Continguts del programa educatiu

• Energia y eficiència
  • Tecnologia
  • Ciència
  • Disciplines STEM
  • Medi ambient

Informació pràctica

• Horaris: A determinar per cada docent. Plataforma activa en qualsevol horari.
  • Durada de les sessions: Sessions planificades d’1 hora i activitats plantejades per a una o diverses sessions. Itineraris flexibles, que s’adapten al calendari de cada grup.
  • Tipologia: Activitats variades per al treball competencial.
  • Preu: gratuït

Més informació

Si mentre fas les activitats necessites la nostra ajuda, pots contactar amb els nostres educadors especialitzats a través de l’adreça electrònica efigyplanet@naturgy.com o el telèfon de contacte 934 129 685. T’atendrem de dilluns a divendres, de 8:30 a 16:30 hores.

Dades formulari d’inscripció a la plataforma blended learning Efigy Planet

• Datos del centro:

• Datos del docente:

• Los datos personales recabados a través de este formulario web serán tratados por la Fundación Naturgy, en su condición de responsable del tratamiento, con la finalidad de gestionar su registro en la plataforma Blended Learning Planet Efigy. Usted tiene derecho a acceder, rectificar y suprimir sus datos, limitar y oponerse al tratamiento, a la portabilidad de sus datos, a revocar su consentimiento en cualquier momento, así como a ejercitar el resto de sus derechos en materia de protección de datos personales como se explica en nuestra Política de Privacidad, donde encontrará información adicional y detallada sobre Protección de Datos.