Oferim una eina interactiva d’innovació pedagògica, basada en la ludificació, que permet treballar continguts educatius curriculars sobre energia de manera transversal. Efigy Planet és una plataforma d’aprenentatge que combina la tecnologia blended learning amb propostes de formació digital i presencial a l’aula, que també permet avaluar els alumnes.

Descripció de l’activitat

Presentem una proposta interactiva, didàctica innovadora, basada en la gamificació i de referència per a la comunitat educativa en l’àmbit dels ensenyaments sobre energia, tecnologies, disciplines STEM i ciències ambientals del currículum escolar.

Efigy Planet és un programa educatiu gratuït, adreçat a alumnes de cicle mitjà i superior de primària, plantejat sobre la metodologia innovadora del blended learning, que permet que cada alumne visqui el seu propi procés real d’aprenentatge de manera individualitzada, d’acord amb les seves habilitats i capacitats.

Sota el guiatge de Gea, bona coneixedora de Efigy Planet –un territori virtual amb característiques astronòmiques similars a la Terra–, el grup classe rep una invitació per ajudar-la a descobrir aquest planeta i esbrinar com aconseguir que la terra sigui sostenible i energèticament intel·ligent per afavorir una transició energètica justa. D’aquesta manera, la plataforma d’aprenentatge llança propostes de tallers i activitats manipulatives dins i fora de l’aula, amb l’objectiu d’integrar coneixements i garantir que, en un futur pròxim, Efigy Planet ja no sigui una realitat imaginària, sinó el planeta eficient que tots volem.

L’eina ofereix un acompanyament tècnic permanent al docent amb l’objectiu de facilitar l’accés al recurs i donar a conèixer tot el seu potencial, cosa que facilita l’avaluació de l’alumnat al docent.

Objetius

Proporcionar una eina als docents que permeti ensenyar i aprendre continguts curriculars sobre energia, eficiència, tecnologia i sostenibilitat a través d’un recurs educatiu innovador basat en el blended learning.

Sempre al teu costat

Si mentre fas les activitats necessites la nostra ajuda, pots contactar amb els nostres educadors especialitzats a través de l’adreça electrònica planetefigy@naturgy.com o al telèfon de contacte 934 129 685. T’atendrem de dilluns a divendres, de 8:30 a 16:30 hores.

Competències

ico_checkÀmbit digital

ico_checkÀmbito matemàtic

ico_checkÀmbit interacció amb el mòn

ico_checkÀmbit lingüistic

ico_checkÀmbito aprendre a aprendre

Nivell educatiu

ico_check Educació Primària, Cicle mitjà i superior

Continguts del programa educatiu

ico_checkEnergia i eficiència

ico_checkTecnologia

ico_check Ciència

ico_checkDisciplines STEM

ico_checkMedi ambient

Informació pràctica

ico_checkHoraris: A determinar per cada docent. Plataforma activa en qualsevol horari.

ico_checkDurada de les sessions: Sessions planificades d’1 hora i activitats plantejades per a una o diverses sessions. Itineraris flexibles, que s’adapten al calendari de cada grup.

ico_checkTipologia: Activitats variades per al treball competencial.

ico_checkPreu: gratuït

Dades del formulari d’inscripció a la plataforma blended learning Efigy Planet

• Dades del centre:

• Dades del docent:

• Les dades personals obtingudes a través d’aquest formulari web seran tractades per la Fundació Naturgy, en la seva condició de responsable del tractament, amb la finalitat de gestionar el teu registre a la plataformaBlended Learning Planet Efigy. Tens dret a accedir, rectificar i suprimir les teves dades, limitar i oposar-te al tractament, a la portabilitat de les teves dades, a revocar el teu consentiment en qualsevol moment, així com a exercir la resta dels teus drets en matèria de protecció de dades personals, tal com s’explica a la nostra Política de Privacitat, on trobaràs informació addicional i detallada sobre protecció de dades.

Últimes noticies