En el marc del Programa Efigy Education i juntament amb les Direccions de Renovables, Nous Negocis i Innovació i Generació Convencional de Naturgy, oferim visites guiades a les plantes de generació d’energia de Naturgy, amb l’objectiu de compartir amb la societat el nostre compromís corporatiu per una transició ecològica i socialment justa, en línia amb els objectius de desenvolupament sostenible de les Nacions Unides.

Objetius

Obrir les portes de plantes de generació del Grup Naturgy.

Conéixer i entendre els diferents tipus denergia.

Divulgar la complexitat de la generació i distribució energètica.

Fomentar l’ús racional de l’energia i l’eficiència energètica.

Conéixer i fomentar els diferents perfils professionals que es requereixen en una planta de generació.

Informació pràctica

Modalitat: visita virtual i presencial.

Tipologia de públic: Educació Secundària Obligatòria (ESO), batxillerat, cicles formatius.

Aquesta activitat també està disponible per a la ciutadania per als grups interessats que ho sol·licitin.

Duració: visita online: 60 minuts aprox.; visita presencial: 90 minuts aprox.

Calendari: Segons demanda.

Visites presencials

Els alumnes descobriran de primera mà les peculiaritats del funcionament d’una central de generació d’energia, la seva estreta relació amb l’entorn social i mediambiental.

També poden conèixer la multitud de diferents perfils professionals necessaris per al funcionament d’aquestes instal·lacions. Les visites són dirigides per un educador mediambiental i, sempre que és possible, també per empleats de les mateixes centrals que ens ofereixen la seva experiència i coneixement del sector.

Centrals de generació disponibles

Visites virtuals

Amb l’objectiu de fer arribar tot el nostre coneixement i experiència a tot el territori, hem dissenyat aquesta activitat en streaming.

Aquesta activitat està dirigida per un educador mediambiental que, a més, dirigirà una sessió teòrica on es podrà aprofundir en els conceptes d’energies renovables, transició energètica i generació d’energia hidràulica i tèrmica.

Per això, s’han dissenyat i produït uns vídeos exclusius a les principals centrals hidràuliques i de cicle combinat de la companyia i, on els seus professionals, ens ensenyen de primera mà el funcionament i la generació d’energia, alhora que els alumnes poden descobrir diferents perfils professionals. Si vols veure els vídeos, fes clic aquí.

Sempre al teu costat

Per a més informació, contacta’ns a través del telèfon 93 412 96 80 o de l’adreça electrònica
educacionfundacion@naturgy.com.