170 anys de companyia

Avinguda d’Arteixo, 171
15007 La Corunya

21/02/2014 – 02/04/2014 – La Corunya

Poques companyies poden celebrar els 170 anys de vida. Aquelles que arriben a assolir-los tenen un tarannà propi que els ha permès reinventar-se i adaptar-se de manera ràpida i eficient a les necessitats canviants del seu entorn, i que aporta un gran esforç al seu esperit de lluita inherent, a més d’una elevada dosi de creativitat i innovació.

El cas de l’actual Gas Natural Fenosa resulta singular. La transformació de la companyia al llarg dels seus 170 anys de vida s’ha desenvolupat amb plena consciència d’estar protagonitzant la història industrial del nostre país. A sabuda d’això, Gas Natural Fenosa, a través de l’Arxiu Històric i del Museu del Gas de la seva Fundació, ha vetllat per preservar i conservar la documentació original que el progrés ha generat al llarg dels anys.

A través d’una selecció de peces i de fons documentals conservats, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa presenta un recorregut per la publicitat de la companyia. Les campanyes de comunicació –de naturalesa efímera– s’han convertit en obres d’un alt valor històric i artístic. A través de la riquesa que conté l’arxiu d’empresa més gran d’Espanya i la col·lecció de peces úniques en la seva temàtica, avui descobrim un univers de records i curiositats que permeten reconstruir i relatar la història tecnològica, econòmica i social del nostre país.