T’oferim un curs de formació pràctica becada sobre la instal·lació i manteniment de plaques fotovoltaiques per a l’autoconsum.

Curs certificat per la Fundació Naturgy i impartit per professionals especialitzats, en col·laboració amb l’Institut per a la Transició Justa (ITJ).

Objectiu del curs

El principal objectiu del programa és la millora de l’ocupabilitat, coneixent les tècniques elementals de la instal·lació elèctrica i fotovoltaica en habitatges. Sector dactivitat en augment.

Metodologia

El curs consta d’una primera part de formació en línia, per adquirir els coneixements bàsics. L’aula virtual permet fer consultes via xat en directe. Classes sincròniques.

A les sessions en línia el docent exposarà els continguts de la seva sessió, interactuant amb els assistents i resolent dubtes. S’aniran alternant casos més pràctics, on els participants exposaran les seves reflexions i solucions a problemes plantejats prèviament, amb l’objectiu de potenciar la metodologia learning by doing, on s’aprèn a base d’enfrontar-se a problemes reals.

La segona part consisteix en pràctiques presencials, i es realitzarà lexecució duna instal·lació fotovoltaica, per posar en pràctica els coneixements adquirits.

Continguts

• Marc genèric de les renovables i la fotovoltaica (online).
  • Instal·lació elèctrica bàsica en habitatges (online).
  • Instal·lació fotovoltaica (online).
  • Manteniment de plaques fotovoltaiques (online).
  • Execució duna instal·lació fotovoltaica (pràctica presencial).

Destinataris

Els destinataris del programa són preferentment persones en situació d’atur que formen part de la borsa de l’Institut per a la Transició Justa (ITJ) que vulguin adquirir competències professionals al sector de la fotovoltaica.

Más información y peticiones

Si estás interesado en nuestro programa de Formación Profesional, puedes contactar con nosotros por:

Mail: FP_fundacion@naturgy.com.