Les empreses del sector de l’edificació i la rehabilitació sostenible necessiten professionals formats en aquestes noves competències. La formació professional, en qualsevol de les seves modalitats, capacita professionals per donar resposta a la necessitat del sector. La rehabilitació energètica d’edificis és un dels pilars del Pacte Verd Europeu i del Pla nacional integrat d’energia i clima.

Continguts

• L’edifici com a globalitat. El futur de la construcció: Sostenible, saludable, segura, social, smart. Gestió integrada als edificis.
  • Certificacions energètiques.
  • Noves eines de disseny.
  • Seguretat i salut a les obres.
  • Visites guiades a obres i fabricants de materials relacionats.

Equipaments cedits

Per complementar la formació, proporcionem els materials tècnics següents:

• Material didàctic utilitzat en la formació, amb continguts tècnics i exercicis resolts que es poden aplicar directament en les sessions d’aula.
  • Cessió d’equipaments didàctics que estan directament relacionats amb la sostenibilitat en l’edificació i la rehabilitació.
  • Visites pràctiques.
  • Equips tècnics necessaris per a l’aprenentatge pràctic a l’aula.

Famílies professionals i formacions

Una de les famílies professionals en què s’organitza la formació professional és la de Edificació i obra civil, dins de la qual podem trobar diferents cicles formatius i certificats de professionalitat, que tracten sobre l’àmbit en què es desitja actuar. Alguns són:

• Cicle Formatiu de Grau Superior de Projectes d’Edificació.
  • Cicle Formatiu de Grau Superior de Projectes d’Edificació, perfil professional Rehabilitació i Restauració.
  • Cicle Formatiu de Grau Superior d’Organització i Control d’Obres de Construcció.
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà de Construcció.
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Obres d’Interior, Decoració i Rehabilitació.
  • Certificat de professionalitat de control de projectes i obres de construcció (nivell 3).
  • Certificat de professionalitat de control d’execució d’obres d’edificació (nivell 3).
  • Certificat de professionalitat de representació de projectes d’edificació (nivell 3).
  • Certificat de professionalitat d’instal·lació de sistemes tècnics de paviments, emplafonaments i mampares (nivell 2).

Hi ha formacions d’altres famílies professionals, com les d’Instal·lació i manteniment, Energia i aigua, Electricitat i electrònica, que tenen aspectes que encaixen amb l’àmbit d’actuació, per la qual cosa es poden desenvolupar continguts adaptats.

Agents col·laboradors

COAC, Escola Sert i associacions de constructores de diferents comunitats autònomes.

Más información y peticiones:

Si estás interesado en nuestro programa de Formación Profesional, nos puedes contactar por:

Correo electrónico: FP_fundacion
@naturgy.com