El director general d’Energia i Mines del Govern d’Aragó visita l’exposició Energytruck de la Fundació Gas Natural Fenosa

La mostra ha arribat a Saragossa i Terol aquesta setmana amb l’objectiu de difondre coneixements relacionats amb l’energia, el medi ambient i el patrimoni industrial.

El director general d’Energia i Mines del Govern d’Aragó, Alfonso Gómez, ha visitat avui l’exposició itinerant ‘Energytruck’ a Saragossa, al costat del delegat d’Aragó de GAS NATURAL FENOSA, Daniel Isart, ia la directora del Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, Eva Buch.

Organitzada pel Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa, la mostra ha arribat a Saragossa i Terol aquesta setmana amb l’objectiu de difondre coneixements relacionats amb l’energia, el medi ambient i el patrimoni industrial d’una manera amena i didàctica, amb activitats conduïdes per educadors especialitzats. L’exposició es podrà visitar fins al 17 de novembre.

Present i futur del gas i l’electricitat

Persones de totes les edats podran descobrir, d’una manera molt visual i interactiva, què és l’energia i com podem consumir-la de forma responsable, així com conèixer el passat, el present i el futur del gas i l’electricitat. Segons la directora del Museu del Gas, Eva Buch, “en aquesta exposició, els assistents podran experimentar amb els continguts a través d’activitats pràctiques innovadores centrades en el propi visitant”.

Relacionat amb: