El MAC convoca la 15a Mostra d’Art Gas Natural Fenosa

El Museu d’Art Contemporani (MAC) de la Fundació Gas Natural Fenosa convoca aquest certamen biennal d’art des de l’any 1989 per promocionar i donar visibilitat als nous valors artístics.

Els interessats hauran de remetre el formulari d’inscripció, disponible al web del Museu, des del 6 de juny fins al proper 6 de juliol de 2018.

Edificio Museo Arte Contemporáneo A Coruña

El Museu d’Art Contemporani (MAC) de la Fundació Gas Natural Fenosa convoca la 15a Mostra Gas Natural Fenosa, certamen biennal d’art contemporani. El Museu mantindrà obert fins al 6 de juliol el període de recepció de la documentació dels artistes per a la quinzena edició de la seva Mostra, que admetrà creacions en totes les tècniques i procediments, així com de totes les tendències artístiques. Es podran presentar al certamen amb una sola obra artistes nascuts o establerts a Espanya.

Els interessats hauran d’emplenar, exclusivament online, el formulari d’inscripció disponible al web del MAC i remetre la documentació requerida.

Vegeu sala de premsa