El MAC de la Fundació Gas Natural Fenosa i l’Obra Social “la Caixa” impulsen nous projectes de suport social a les instal·lacions del museu

Vint-i-cinc nens en risc d’exclusió social participaran dues vegades a la setmana en un programa d’atenció integral al MAC.

Aquesta iniciativa s’uneix a Acompañ@arte, el programa de suport a través de l’art adreçat a persones en situació d’aïllament social, en el qual ambdues entitats col·laboren des del 2015.

L’Obra Social ”la Caixa”, que aporta 40.000 € per al desenvolupament d’ambdós projectes, estudia amb el MAC noves vies de col·laboració culturals, socials i d’educació.

L’Obra Social ”la Caixa” i el Museu d’Art Contemporani Gas Natural Fenosa (MAC) reforcen la seva col·laboració amb la posada en marxa de noves iniciatives que amplien el programa social que duu a terme aquesta última entitat.

En concret, ambdues parts impulsaran un programa de suport social per a famílies en risc de pobresa que atendrà vint-i-cinc nens d’entre 4 i 10 anys, alguns amb diversitat funcional. Berenars saludables, reforç acadèmic i formatiu, activitats de lleure saludables i altres accions complementàries són algunes de les propostes que preveu aquest programa que s’estendrà durant tot l’any. Els nens estaran atesos per personal tècnic i acompanyats per voluntaris de Gas Natural Fenosa i ”la Caixa”.

Vegeu sala de premsa