El Museu Bolarque de la Fundació Gas Natural Fenosa organitza una jornada de portes obertes sobre ciència per a tota la família

El Museu convidarà grans i petits a experimentar la ciència i l'energia de la manera més original, amb activitats gratuïtes per a tota la família.

La jornada de portes obertes oferirà tallers i jocs sobre l'eficiència energètica, així com l'espectacle teatral Clowntífics de Big Van.

El Museu Bolarque de la Fundació Gas Natural Fenosa obrirà les portes dissabte vinent, 26 de maig, en una jornada científica que oferirà jocs i tallers gratuïts per a tota la família, així com l'espectacle teatral Clowntífics, organitzat per la companyia Big Van.

Amb aquestes activitats, els més curiosos podran experimentar la ciència i l'energia de la manera més original. A més, podran visitar l'exposició del Museu per descobrir el patrimoni industrial que allotja i, així, interpretar el passat per imaginar el futur.

Programa d’activitats:

Jornada de portes obertes

Dissabte 26 de maig, d’11:00 a 14:00 h

Clowntífics, la ciencia más payasa de Big Van – a les 11:30 h

Espectacle de teatre per a nens i nenes de 4 a 9 anys i oberta a tot el públic. Durada: 1 hora.

Orilo i Arlequino són dos científics que treballen al Laboratodelmundorio, un laboratori on “todoelmundorio” treballa en alguna cosa. Aquests grans professionals de la ciència tenen un gran repte: preparar els experiments científics més grans del món.

Energéticos – de 12:30 a 13:30 h

Jocs d’energia per a tota la família i taller de xapes DIY, entre moltes altres sorpreses.

Entrada gratuïta. Aforament limitat.

Reserva de places a museobolarquegnf@gasnaturalfenosa.com o al 949 377 994.

Cartell