El Museu del Gas assisteix a la I Jornada de l’Associació de Museus i Espais Singulars Corporatius

El 20 d’octubre passat, el Museu del Gas de la Fundació Gas Natural Fenosa va assistir a la I Jornada organitzada per l’Associació de Museus i Espais Singulars Corporatius (MESCO).

En la trobada professional van participar els responsables dels principals museus corporatius a Catalunya i va tractar sobre les últimes tendències museístiques impulsades pel sector privat.

Durant les darreres dècades, el llenguatge museogràfic ha estat utilitzat per les empreses com una forma alternativa de comunicar els seus productes, serveis i fins i tot els seus valors, oferint alhora una contribució educativa a la societat. Atesa la tradicional orientació del sector empresarial a la recerca de l’excel·lència i a l’obtenció de resultats, aquesta aposta per la museografia ha posat de manifest l’eficàcia del llenguatge museogràfic com a mitjà de comunicació.